سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / اینستاگرام مهم ترین شبکه اجتماعی سوء استفاده جنسی از کودکان

اینستاگرام مهم ترین شبکه اجتماعی سوء استفاده جنسی از کودکان

نقل از پایگاه اینترنتی ان دی تی وی، وال استریت ژورنال نوشت: یک جستجوی ساده برای کلید واژه‌های صریح جنسی که به طور خاص به کودکان مربوط شود، به حساب‌های کاربری ختم می‌شود که از این عبارت‌ها برای تبلیغ محتوا‌هایی استفاده می‌کنند که سوء استفاده جنسی از کودکان را نمایش می‌دهند.

براساس گزارش دانشگاه استنفورد و وال استریت ژورنال، اینستاگرام برنامه کاربردی اصلی برای فعالیت شبکه‌های سوء استفاده جنسی از کودکان و تبلیغ و فروش محتوا‌هایی است که آزار جنسی کودکان را نمایش می‌دهند.

محققان مرکز سیاست سایبری دانشگاه‌های آمریکا می‌گویند شبکه‌های گسترده‌ای از حساب‌های کاربری وجود دارند که به نظر می‌رسد توسط افرادی- که زیر سن قانونی هستند- اداره می‌شوند و آشکارا محتوای آزار جنسی کودکان را که توسط خودشان تولید می‌شود، برای فروش تبلیغ می‌کنند.

اینستاگرام در حال حاضر مهم‌ترین برنامه کاربردی برای این شبکه‌هاست و با داشتن ویژگی‌هایی مانند الگوریتم‌های پیشنهاد و پیام رسانی مستقیم، به ارتباط خریداران و فروشندگان کمک می‌کند.

حساب‌های کاربری اغلب ادعا می‌کنند که توسط خود کودکان هدایت می‌شوند و از نام مستعار جنسی آشکارا استفاده می‌کنند.

این حساب‌ها در حالی که مشخصا نمی‌گویند چنین تصاویری را می‌فروشند، اما دارای منو‌هایی هستند که گزینه‌های اعمال جنسی خاص را در خود جای می‌دهند.

محققان دانشگاه استنفورد همچنین پیشنهاد‌هایی را برای ویدیو‌های توحش جنسی و خودآزاری، مشاهده کرده اند.

متا، شرکت مادر اینستاگرام، بلافاصله به درخواست خبرگزاری فرانسه، برای اظهار نظر پاسخ نداد.

به گزارش وال استریت ژورنال، این غول رسانه‌های اجتماعی (ایسنتاگرام) به مشکلات موجود در سرویس‌های امنیتی خود اذعان و اعلام کرد: یک کارگروه برای رسیدگی به مسائل مطرح شده ایجاد کرده است

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نامه‌هایی به خدا کتاب شد

کتاب خدای مهربانم سلام ،کودکان گروه سنی ب

بیماری‌های شایع فصل بهار

/ از سرماخوردگی تا آبله مرغان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.