سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / قتل عام کودکان در رفح

قتل عام کودکان در رفح

اسماعیل الغول خبرنگار شبکه الجزیره در غزه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هم اکنون در رفح شاهد قتل عام کودکان بی گناه هستیم. بدون شرح… تصاویر دردناک از واژه گویاترند.

 اسماعیل الغول خبرنگار شبکه الجزیره در غزه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس و نوشت: هم اکنون در رفح شاهد قتل عام کودکان بی گناه هستیم. بدون شرح… تصاویر دردناک از واژه گویاترند.
قتل عام کودکان در رفح قتل عام کودکان در رفح قتل عام کودکان در رفح قتل عام کودکان در رفح قتل عام کودکان در رفح

اشغالگران شهرکهای الغجر و العباسیه لبنان را به آتش می کشند
خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد: اشغالگران اسرائیلی بخشهای وسیعی از منطقه بین شهرکهای الغجر و العباسیه در خاک لبنان را به آتش می کشند.

ابراز نگرانی شدید ریشی سوناک از حمله رژیم صهیونیستی به رفح
نخست وزیر انگلیس گفت: هر زمان که با نتانیاهو صحبت کرده، نگرانی عمیقش از تهاجم زمینی به غزه را ابراز کرده است.

هشدار وزیران خارجه اردن و مصر درباره گسترش عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح
وزارت خارجه و امور مهاجران اردن در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ایمن صفدی معاون نخست وزیر و وزیر خارجه و امور مهاجران اردن و سامح شکری همتای او و وزیر خارجه مصر درباره خطر گسترش عملیات نظامی اسرائیل در رفح، اقدام امروز آن به اشغال بخش فلسطینی گذرگاه رفح و بستن آن به روی ورود کمک های بشردوستانه برای برادران فلسطینی ساکن غزه که در پی حمله اسرائیل به نوار غزه از فاجعه انسانی بی سابقه رنج می برند، هشدار دادند. این هشدار در گفتگوی تلفنی امروز صفدی و شکری در ادامه تلاش مشترک کشورهای عربی برای متوقف کردن حمله به غزه مطرح شد.

آمریکا ارسال دو نوع بمب نقطهزن را به رژیم صهیونیستی تعلیق کرد
یک مقام آمریکایی گفت: دولت بایدن ارسال دو نوع بمب نقطهزن ساخت “بوئینگ” را به اسرائیل تعلیق کرد.وی افزود: دولت بایدن در حال اتخاذ تدابیری برای به تاخیر انداختن انتقال تسلیحات به اسرائیل با هدف ارسال پیام سیاسی است.

تصاویر هدف قرار دادن یک بولدوزر نظامی رژیم اشغالگر در طولکرم
خبرگزاری فلسطینی شهاب گزازش داد: گردانهای قدس دیروز یک بولدوزر نظامی ارتش رژیم اشغالگر را در خیابانی نزدیک اردوگاه نور شمس در طولکرم هدف قرار دادند.

وزارت خارجه اردن حمله به کاروان حامل کمک های این کشور به غزه را محکوم کرد
وزارت خارجه و امور مهاجران اردن در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: وزارت خارجه و امور مهاجران حمله امروز شهرک نشینان اسرائیلی تندرو را به کاروان حامل کمک های اردن که از طریق گذرگاه بیت حانون/ ایریز به سمت غزه حرکت می کرد، محکوم کرد. سفیان القضاه سخنگوی این وزارتخانه اسرائیل را مسبب حمله به کاروان های حامل کمک ها دانست و تاکید کرد ناکامی دولت اسرائیل در انجام وظایفش به عنوان قدرتِ شکل گرفته برپایه اشغالگری و دادن مجوز ارتکاب چنین تعرضاتی به آن، نقض تعهدات قانونی اش به شمار می رود. قضاه بار دیگر از جامعه بین الملل خواست مسئولیتی را که در این زمینه برعهده دارد، بپذیرد و با اتخاذ موضعی آشکار اقدام مداوم اسرائیل را به نقض قوانین بین المللی و حقوق بشردوستانه بین الملل محکوم کند، اسرائیل را به پایبند ماندن به این قوانین وادار کند و امنیت عبور کاروان های حامل کمک ها را تامین کند، ورود این کاروان ها را به نوار غزه تضمین کند و حملات شهرک نشینان را به این کاروان ها متوقف کند.

به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در نیویورک
معترضان آمریکایی پرچم آمریکا را در نیویورک به آتش کشیدند. تظاهرکنندگان حامی فلسطین شب گذشته در خیابانهای شهر نیویورک با نیروهای پلیس درگیر شدند. معترضان پرچم آمریکا را در نیویورک به آتش کشیدند .

بمباران مداوم رفح و فرار هزاران خانواده از آن
خبرگزاری سما نیوز گزارش داد: بمباران مداوم رفح، هزاران خانواده را در شرایط سخت و غم انگیز مجبور به فرار کرده است.

حمله موشکی گردان های قدس به شهرک صهیونیست نشین “نیر اسحاق”
گردان های قدس شهرک صهیونیستنشین “نیر اسحاق” در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داد.

واکنش رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان به حمله به رفح
علی القره داغی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس تصاویری از شبکه الجزیره مباشر منتشر کرد و نوشت: «بیایید رفح را ویران کنیم» نظامیان اسرائیلی پیش از آغاز عملیات نظامی در رفح پشت سر فرمانده شان دعا می خوانند و از خداوند طلب پیروزی می کنند. خداوند از پایه و اساس نابودتان کند. خدواند بنیامین نتانیاهویتان را نابود کند. خداوند مکرتان را به خودتان برگرداند و مکرتان به نابودی، ویران شدن و از بین رفتن پرچمتان منجر شود. جوانمردان مسلمان کجایند؟ خداوندا رحمت گسترده خود را بر ما ببار و دشمن ما را خوار و خفیف گردان.

نتانیاهو: پیشنهاد حماس، فاصله زیادی از درخواست های اسرائیل دارد
به گزارش خبرگزاری رویترز، نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد پیشنهاد حماس از خواسته های اساسی اسرائیل فاصله دارد.

اشغالگران بیماران را مجبور به ترک بیمارستان ابویوسف النجار در شرق رفح می کنند
شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داد: اشغالگران پس از تهدید به حمله به رفح، بیماران و مجروحان را مجبور به ترک بیمارستان ابویوسف النجار در شرق رفح می کنند.

کشته شدن یک اسیر زن اسرائیلی بر اثر بمباران های جنگنده های رژیم صهیونیستی

مرکز اطلاع رسانی نظامی گردان های قسام با انتشار تصاویری از کشته شدن یک اسیر زن سالخورده اسرائیلی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

تصاویری دلخراش ز سقوط گروهی از فلسطیینی ها که روی یک ویرانه ایستاده بودند

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حمایت مردم دنیا از ملت مظلوم فلسطین

ويدئو/

بازدارندگی اسرائیل پس از عملیات ایرانی «وعده صادق» فرو پاشید

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.