سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / مدال طلای پاراآسیایی عشرت کردستانی به مردم اندونزی اهدا شد

مدال طلای پاراآسیایی عشرت کردستانی به مردم اندونزی اهدا شد

بانوی پرچم دار پارالمپیک ریو در حمایت از اقدام مردم و دولت اندونزی در حمایت از مردم فلسطین، مدال طلای بازی‌های آسیایی را تقدیم مردم این کشور کرد
عشرت کردستانی گفت:الحمدالله در جای جای جهان می‌بینیم که مردم نسبت به سیاست‌های ظالمانه مستکبرین جهان آگاهانه‌تر شده و اعتراضات سراسری صورت می‌گیرد مخصوصا در خصوص رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل، این بانوی قهرمان گفت:بعد از اتفاقات بسیار خوبی که در جام جهانی فوتبال در کشور قطر رخ داد و هم کشور قطر و سایر کشور‌ها از سیاست‌های فلسطین قاطعانه حمایت کردند و محکوم کردند جنایات اسرائیل را، اقدام بسیار باشکوه، حماسی و ارزشمندی که اخیرا کشور اندونزی رقم زده که میزبانی مسابقات فوتبال نوجوانان را فیفا به این کشور داده بود.
اندونزی اعلام کرد که مانع از ورود تیم اسرائیل می‌شود و همین امر باعث شد که فیفا میزبانی را از کشور اندونزی سلب کند و خلاف تمام آن منش و تمام آن سیاست‌های صلح دوستانه و وحدت آفرین ورزشی عمل کرد و نشان داد که هر چند، همه جا شعارشان این است که ورزش از سیاست جداست، اما هر جا که لازم باشد ورزش را قربانی را منفعت طلبی‌های و اهداف سیاسی خودشان می‌کنند. اما این اقدام کشور اندونزی که بسیار شجاعانه، حماسی و غرور آفرین بود و ان شاءالله در تاریخ ماندگار خواهد شد.
خانم کردستانی در ادامه بیان داشت: این اقدام دولت و مردم اندونزی باعث شد که یک روحیه‌ای بسیار مضاعف و یک امید و انگیزه‌ای به جبهه مقاومت ان شاءالله و مخصوصا مردم عزیز و دوست داشتنی فلسطین و جبهه حماس منتقل شد و بدانند که همه دنیا پشت فلسطین هستند.
وی افزود: ما وظیفه داریم که همه ورزشکاران آزاده و آزاده خواه دنیا و مخصوصا ما ورزشکاران مسلمان و بنده حقیر آن افتخارات حداقلی ورزشی که دارم به نوبه خودم و بضاعت حداقلی خودم و آن افتخارات و مدال طلایی که خیلی دوست دارم و از مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اندونزی به دست آوردم با افتخار تقدیم سفیر اندونزی به نمایندگی مردم عزیز اندونزی و مسئولین شجاع و غیور اندونزی کنم.
ان شاءالله این اقدامات باعث شود که به زودی با مُعَجَل شدن ظهور ان شاءالله نماز را در اولین قبله گاه مسلمانان قدس برگزار کنیم و فلسطین عزیز آزاد شود و نابودی همه مستکبرین جهان با مُعَجَل شدن ظهور مخصوصا اسرائیل غاصب و ستمگر.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سرکوب، بازداشت و زندان وضعیت مشترک دانشجویان در اروپا و آمریکا

پرچم فلسطین

وقتی دشمنان ما هم معترفند..خبری در راه است…

ويدئو/ شگفتی عجیب تظاهرات سراسری در دنیا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.