سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / انقلاب اسلامی / بزودی لشگر شهدا / پایان انتظار؛ اعلام رسمی خبر شهادت سرلشکر حاج احمد متوسلیان پس از ۴١سال/ متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس

پایان انتظار؛ اعلام رسمی خبر شهادت سرلشکر حاج احمد متوسلیان پس از ۴١سال/ متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدارهای نوروزی با خانواده معظم شهیدان احمد متوسلیان، سعید و محمد طوقانی و مهدی ذاکر حسینی، امنیت، آرامش، پیشرفت و اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهیدان دانست و گفت: همان‌طور که شهدا ستارگان درخشان آسمان افتخارات کشور و جامعه ما هستند، خانواده‌های شهدا هم چشم و چراغ این جامعه هستند.
وی خاطرنشان کرد: شهید جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس است و فتح‌های امروز جبهه مقاومت، محصول راهی است که او برای آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ سلطه و ستم اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها باز کرد.
سرلشکر سلامی با اشاره به تقدیم 130 هزار شهید سپاه و بسیج پای آرمانهای انقلاب اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران گفت: برنامه‌ریزی سپاه این است که تمام فرماندهان سپاه در سراسر کشور به‌طور منظم و مستمر، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا در سال جاری را نیز در اولویت‌های خود داشته باشند.
فرمانده‌کل‌ سپاه افزود: معتقد هستیم دیدارهای خانواده‌های شهدا به ما روحیه و توانایی‌های استثنایی می‌دهد و انگیزه‌های ما را مضاعف می‌کند و زنده نگه می‌دارد

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تو مترو شهر نیویورک دارن شعار میدن

ويدئو/ بهت افتخار میکنیم ایران بهت افتخار میکنیم غزه

۳ ترور با یک فرمول

سه دولت، سه سپهبد شهید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.