سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / درمان‌های ساده / خواص فلفل سفید از کنترل قند خون تا درمان دندان درد

خواص فلفل سفید از کنترل قند خون تا درمان دندان درد

فلفل سفید یکی دیگر از ادویه‌های خوش عطر، پرطرفدار و سرشار از خاصیت است که ظاهری شبیه فلفل سیاه دارد.

 فلفل سفید از گیاهان دارویی بسیار قدیم جهان، دارای طبع گرم و خشک و رقیق‌کنندهٔ خون، ضد بلغم، ضد نفخ و ضد سرفه است.خواص فلفل سفید از کنترل قند خون تا درمان دندان درد

این فلفل سرشار از فلاونوئید‌ها، ویتامین‌های A، K و C و مقادیر زیادی از منگنز، آهن و فیبر‌های غذایی است و از این رو همه مواد معدنی بدن را تضمین می‌کند.

از آنجاکه فلفل سفید در تقویت متابولیسم بدن تاثیر دارد و همچنین به روند هضم کمک می‌کند، مشخص شده که در کنترل قند خون مفید است.

مخلوطی از فلفل سفید با پودر تخم شنبلیله و زردچوبه، که هر روز با یک لیوان شیر مصرف می‌شود، می‌تواند در پایین آمدن قند کمک کند، ضمن اینکه برای بیشتر افراد دیابتی مفید است.

پودر فلفل سفید هنگامی که در ترکیب با روغن میخک یا نمک استفاده می‌شود به تسکین دندان درد کمک می‌کند.

این نوع فلفل از تشکیل گاز در روده جلوگیری می‌کند، این اتفاق زمانی می‌افتد که فلفل ترشح اسید هیدروکلریک را تقویت و در انجام هضم موثرتر کمک می‌کند.

یک ویژگی منحصر به فرد فلفل سفید این است که جوانه‌های چشایی را تحریک می‌کند تا سیگنالی به معده ارسال کنند تا اسید هیدروکلریک را ترشح کنند. این اسید برای هضم غذا بسیار ضروری است. از این رو فلفل سفید می‌تواند بخشی از رژیم غذایی روزانه باشد که ما مصرف می‌کنیم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

زخم معده

به نقل از بهداشت نیوز، منظور از زخم معده، آسیب به مخاط معده یا روده …

چند راه ساده برای پیشگیری و درمان آنفولانزا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.