سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / درس بزرگ انقلاب ایران، ایستادگی در برابر زور

درس بزرگ انقلاب ایران، ایستادگی در برابر زور

رئیس شورای مشورتی سازمان‌های اسلامی مردم نهاد مالزی:

درس بزرگ انقلاب ایران، ایستادگی در برابر زور

رئیس شورای مشورتی سازمان‌های اسلامی مردم نهاد مالزی تصریح کرد: ایستادگی در برابر زورگویان بزرگ‌ترین درس انقلاب ایران به کشور‌های اسلامی است.

  محمد عزمی عبدالحمید در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما در کوالالامپور با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت در برابر فشار زورگویان را درس بزرگ انقلاب ایران به کشور‌های اسلامی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ۱۹۷۹ ایران نمونه بارز همبستگی و مقاومت ملت مسلمان ایران در برابر امپریالیسم آمریکا بود؛ خاطرنشان کرد: اتحاد و اقتدار ایرانیان با مقاومت در برابر فشار ابرقدرت‌ها به دنیا ثابت کرد؛ ملت‌هایی که روزی آلت دست آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند؛ با الهام از انقلاب ایران در مقابل زورگویان دنیا، مقتدرانه ایستاده اند که این همان، روح حیات انقلاب ایران به رهبری امام خمینی (ره) است که در منطقه و جهان، دمیده شده است.
محمد عزمی افزود: ایران اسلامی توانست در برابر گروه‌های تروریستی دست ساخته قدرت غرب، بویژه داعش که با هدف ایجاد تفرقه و تخریب جوامع اسلامی تشکیل شدند؛ جانانه بجنگد و برای ایجاد صلح و وحدت دوباره میان مسلمانان در جبهه سوریه و عراق به فرماندهی سردار شهید اسلام، حاج قاسم سلیمانی شکست سختی به آنان وارد کند تا نقشه شوم بدست گرفتن کنترل کشور‌های اسلامی را به گور ببرند.
رئیس شورای مشورتی سازمان‌های اسلامی مردم نهاد مالزی تاکید کرد: امام خمینی (ره) به مسلمانان عالم درس دشمن شناسی داد تا با شناسایی دشمن خود، شیطان بزرگ، با وحدت کلمه در مقابل این دشمن مشترک، متحد و یکپارچه بایستند و مقاومت کنند

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

یا رب این شاخه گل، از شش جهتش دارنگاه

ويدئو/کشتی نجات،سحرم دولت دیدار به بالین آمد

ما با یک پیچ تاریخی مهم مواجهیم؟؟

ويدئو/ زبیگنیِف برژینسکی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.