سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / علیزاده‌طباطبائی: قدردان فرمان عفو رهبر انقلاب هستیم/ ایران با فرمان رهبری متحدتر از گذشته خواهد شد

علیزاده‌طباطبائی: قدردان فرمان عفو رهبر انقلاب هستیم/ ایران با فرمان رهبری متحدتر از گذشته خواهد شد

علیزاده طباطبایی، حقوقدان و فعال سیاسی اصلاح طلب با تقدیر از رهبر انقلاب به دلیل فرمان عفو درباره محکومان و متهمان قضائی، گفت: فرمان رهبر انقلاب، شکاف‌ها را از بین برده و انسجام اجتماعی را رقم خواهد زد.

علیزاده طباطبایی، حقوقدان، وکیل دادگستری و فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌ وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به فرمان عفو مقام معظم رهبری درباره محکومان قضائی، گفت: فرمان عفو مقام معظم رهبری بسیار عالی و موجب امیدواری بسیار زیاد نسبت به آینده است.

وی، فرمان عفو مقام معظم رهبری را تصمیمی تاریخی و اقدامی بزرگ برای شکست توطئه‌‌های دشمنان ایران دانست و گفت: دو سوم پرونده‌های اغتشاشات اخیر هنور به نتیجه نرسیده است؛ اینکه با عفو افراد متهم نیز موافقت شده است اقدام فوق‌العاده‌ قضائی است و باید قدردان این تصمیم بزرگ باشیم.

علیزاده طباطبایی گفت، فرمان عفو مقام معظم رهبری، زمینه انسجام اجتماعی و وحدت ملی را فراهم خواهد کرد و بسیاری از جوانانی که در حوادث اخیر دچار لغزش شده بودند، را به دامن انقلاب و نظام اسلامی باز خواهد گرداند؛ من پرونده‌های زیادی در حوادث اخیر دیده‌ایم برخی از جوانان که دچار خطا شده بودند، از عواقب رفتارهای خود مطلع نبوده و نمی‌دانستند که چه کار می‌کنند.

این فعال سیاسی گفت: به نظر من، بعد از حوادث اخیر، دچار شکافی شده بودیم که این شکاف خطرناک بود و فرمان عفو مقام معظم رهبری این شکاف را از بین خواهد برد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

در جلسه قالیباف با اعضای شورای نگهبان چه گذشت؟

عضو حقوقدان شورای نگهبان جزئیات جلسه قالیباف با اعضای شورای نگهبان را تشریح کرد.

ایرادات بودجه 99 به روایت عضو حقوقدان شورای نگهبان

هادی طحان نظیف گفت که اگر مجلس محترم، تصويب لایحه‌ای که در ۱۷ آذرماه دريافت كرده بود را به تاخیر نمی‌انداخت، شايد نيازی به صدور حكم حكومتی توسط رهبر انقلاب هم نبود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.