سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / افتتاح نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بیت تاریخی امام(ره)

افتتاح نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بیت تاریخی امام(ره)

سینا دلشادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حمید کمان‌کش فرماندار شهرستان خمین، سعید فلاح‌فر هنرمند رشته عکاسی و جمعی از مدیران، معاونان و هنرمندان استان مرکزی از جمله چهره‌های حاضر در این آئین افتتاح بودند.

نمایشگاه بخش «تجسم هنر» پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان مرکزی از ۱۲ تا ۱۷ بهمن‌ماه جاری در نگارستان روح‌الله بیت تاریخی امام خمینی (ره) واقع در شهرستان خمین دایر است و پس از آن به اراک منتقل شده و از ۱۷ تا ۲۵ بهمن در فرهنگسرای شهر صنعتی اراک دایر خواهد بود.

هنرهای تجسمی , جشنواره هنرهای تجسمی فجر , امام خمینی ,

در این نمایشگاه 60 اثر از هنرمندان بومی شهرستان‌های مختلف استان مرکزی در رشته‌های نگارگری، خوشنویسی، نقاشی، طراحی گرافیک، کارتون و کاریکاتور، عکاسی و تصویرسازی در نگارستان روح‌الله بیت تاریخی امام خمینی(ره) به نمایش درآمده است.

سینا دلشادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حمید کمان‌کش فرماندار شهرستان خمین، سعید فلاح‌فر هنرمند رشته عکاسی و جمعی از مدیران، معاونان و هنرمندان استان مرکزی ازجمله چهره‌های حاضر در این آئین افتتاح بودند.

هنرهای تجسمی , جشنواره هنرهای تجسمی فجر , امام خمینی ,

نمایشگاه بخش «تجسم هنر» پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان مرکزی  از 12 تا 17 بهمن‌ماه جاری در نگارستان روح‌الله بیت تاریخی امام خمینی(ره) واقع در شهرستان خمین دایر است و پس از آن به اراک منتقل شده و از 17 تا 25 بهمن در فرهنگسرای شهر صنعتی اراک دایر خواهد بود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نقاشی شنی نماز عید فطر در مصلی

عید فطر صدها هزار نماز گزار مشتاق و متدین در مصلی تهران

نقاشی/قسمتی از تابلوی شب قدر

شب قدر شب همنشینی با نور الله است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.