سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / انقلاب اسلامی / بزودی لشگر شهدا / اردوی جهادی با بیش از 5700 خدمت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در میان‌آباد اسلامشهر برپا شد

اردوی جهادی با بیش از 5700 خدمت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در میان‌آباد اسلامشهر برپا شد

سپیده‌دم جمعه، نسیم مهربانی و فداکاری 250 نفر از سفیدپوشان جهادی پزشکی، سراسر روستای میان‌آباد اسلامشهر را عطرآگین کرد و بیش از 5700 خدمت رایگان پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی مرهمی بر جسم و روح اهالی محترم این روستا شد.

اردوی جهادی پزشکی برای وطن به یاد «شهید مدافع حرم علی آقا عبداللهی» و «جهادگر بسیجی عبدالرضا زنگنه» و به همت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان تهران و مرکز جهادی و نیکوکاری طلایه‌داران ظهور کشور روز جمع ۷ بهمن ماه 1401 در روستای میان‌آباد اسلامشهر برپا شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه جهادی و نیکوکاری طلایه‌داران ظهور، در این اردوی جهادی پزشکی که شناسایی و اطلاع‌رسانی آن از یک هفته قبل انجام شد، بیش از 5000 خدمت پزشکی، درمانی و پیراپزشکی و 700 خدمت دندانپزشکی شامل جرم‌گیری، عصب‌کشی، ترمیم و جراحی با 40 یونیت دندانپزشکی و بیش از ۹۰۰۰ قلم دارو به صورت رایگان به مراجعان ارائه گردید.

عروج جهادگر بی‌ادعا و سرباز ولایت عبدالرضا زنگنه

در حاشیه این اردو متوجه شدیم، جهادگر بسیجی و سرباز ولایت عبدالرضا زنگنه، معاون اجرایی معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یکی از اعضای خدوم این قرارگاه جهادی پس از سالها تحمل رنج و درد صدمات ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفتند. روحش میهمان ائمه هدی(ع) و یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

موکب جهادی خدام الزینب(س)، قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان تهران و مرکز جهادی و نیکوکاری طلایه‌داران ظهور کشور در پیامی خاطرنشان کردند: تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی مزین به نام ایثارگران و جهادگرانی است که در راستای اعتلای آرمان‌های والای اسلام، همواره با روحیه جهادی و انگیزه الهی و حضور بی‌منت در عرصه‌های خدمت، آسایش و آسودگی برای خود را برنتابیدند. عروج مظلومانه و غریبانه «سرباز ولایت و جهادگر بسیجی عبدالرضا زنگنه» را به محضر خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، علو درجات را برای آن جهادگر بسیجی و بقای عمر توأم با سلامتی، صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان از درگاه الهی مسألت داریم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ترمیم خطوط انتقال گاز سراسری در کوتاه‌ترین زمان با اقدامات جهادی دست‌اندرکاران صنعت نفت و گاز

شرکت ملی گاز ایران

وضعیت و جایگاه علمی کشور قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست

رئیس‌جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.