سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / افتتاح ۳۳۰ واحد مسکونی در سفر رئیس‌جمهور به یزد

افتتاح ۳۳۰ واحد مسکونی در سفر رئیس‌جمهور به یزد

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: در سفر آقای رئیسی و هیئت دولت به این استان، قرار است ۳۳۰ واحد مسکونی افتتاح شود.

 احسان خواجه‌ رضایی با بیان اینکه در یک سال گذشته، ۱۷۴ واحد ویلایی در استان یزد تحویل متقاضیان شده است، اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به این استان، عملیات اجرایی ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی نیز آغاز می‌شود.

خواجه‌ رضایی، تصریح کرد: تاکنون ۱۱۸ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام کرده‌اند که بیش از ۴۶ هزار نفر، تأیید نهایی شده‌اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد، گفت: در حال حاضر، به حدود ۱۰۰۰ نفر از متقاضیان، پیامک ارسال شده است که باید در مهلت مقرر به سامانه انتخاب طرح، مراجعه و طرح خود را انتخاب کنند.

خواجه‌ رضایی، همچنین از اولویت‌بندی متقاضیان برای انتخاب واحد، خبر داد و تصریح کرد: در سایت ۳۷۷ هکتاری شهر یزد، افراد دارای ۳ فرزند به بالا، افراد بومی استان، متأهلین، مجردین و در نهایت، افرادی که ثبت نام می‌کنند، به ترتیب در اولویت قرار دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد، گفت: زمین‌های ۳۷۷ هکتاری شهرک پردیس زندگی در جاده یزد به تفت، ۴۰۰ هکتاری در محله حسن‌آباد و ۴۰۰ هکتاری در ابتدای جاده یزد ـ بافق نیز از جمله مناطقی هستند که قرار است واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن به‌صورت ویلایی در آنجا ساخته شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بیان خاطره کارشناس کویتی از آگاهی یک راننده تاکسی در ایران:

کارشناس کویتی:اینگونه یک راننده تاکسی ایرانی به من ثابت کرد که ما کویتی‌ها به صدام …

درود خدا بر زنان محجبه .. سخت هست! اما یادگار حضرت زهراست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.