سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / حال و هوای زائران هم‌زمان با بارش باران در کربلا و نجف

حال و هوای زائران هم‌زمان با بارش باران در کربلا و نجف

با بارش باران در کربلا و نجف، زائران حرم امام علی علیه‌السلام اقدام به جمع‌آوری آب باران در صحن‌ها و به ویژه ناودان طلای حرم مولا کردند و در کربلا نیز در فضای مسقف حرم‌های مطهر به نیایش مشغول شدند.

پس از بارش باران شدید در مسجدالحرام که باعث بروز سیل در بسیاری از مناطق مکه مکرمه هم شد، در کربلا و نجف نیز بارش باران زائران عتبات را غافلگیر کرد.

باران شدید در مسجدالحرام ـ روز گذشته

روز گذشته در مسجدالحرام بارش باران به حدی بود که متولیان خانه خدا به زائران چتر دادند. با این وجود، بسیاری از زائران درحالی که خیس شده بودند، به عبادت پرداختند.

در کربلا و نجف نیز باران موجب آبگرفتگی در معابر شد. در نجف اشرف زائران به سوی حرم مولا حرکت کردند و برخی سعی در جمع‌آوری آب باران ناودان طلای حرم امیرالمؤمنین علیه‌السلام داشتند و برخی هم با آب جمع شده در سطح صحن حرم علوی صورت خود را متبرک می‌کردند.

بارش باران در حرم علوی

اما در بین‌الحرمین بارش باران همراه با باد شدید حال و هوای خاصی ایجاد کرد؛ تا جایی که بسیاری از زائران به فضای مسقف حرم‌ها رفتند و تعداد انگشت‌شماری در بین‌الحرمین به زیارت مشغول بودند. در ادامه فیلمی از حال و هوای بین‌الحرمین هم‌زمان با بارش باران را مشاهده می‌کنید:

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود

طوفان الاقصی

نماهنگ/ ذکر جهانی

ويدئو/ السلام علی الحسین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.