سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / ارتقاء رکورد‌های دختران اسکیت‌باز

ارتقاء رکورد‌های دختران اسکیت‌باز

منیر قهرمانی : چهارمین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی اسکیت بانوان با حضور ۱۷ ورزشکار در پیست آزادی به مدت یک هفته برگزار شد، آن‌ها بهترین‌های ایران هستند   که در جریان رقابت‌های لیگ برتر و دسته‌جات آزاد انتخاب شده‌اند.

وی گفت: براساس نظر اعضای کادر فنی برنامه‌های مدونی برای این ملی‌پوشان در نظر گرفته شده بود که به اجرا درآمد، طبق آن هر روز از ملی‌پوشان رکوردگیری شد تا سرمربی تیم ملی در جریان روند پیشرفت و رشد عملکرد اسکیت‌بازان قرار گیرد.

سرپرست تیم ملی اسکیت بانوان افزود: در طول این اردو کلاس‌های آموزشی و تفریحی به جز تمرین برای این تیم در نظر گرفته شد تا آن‌ها از نظر روحی و روانی هم به شرایط ایده‌آل دست پیدا کنند.

قهرمانی گفت: در اردو‌های آماده سازی، چون برنامه‌های تمرینی بطور مستمر در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، در هر روز ایرادات و اشکالات فنی آن‌ها را مشخص کرده و ورزشکاران تمرینات را برای رفع این موارد پیگیری کردند، بطوری که روزانه شاهد بالا رفتن سطح آمادگی هر یک از این ملی پوشان بودیم.

وی افزود: ملی‌پوشان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان که شهریور به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود، آماده می‌کنند، همچنین بازی‌های آسیایی هانگژو را نیز مهر در پیش داریم که با چهار اسکیت باز در این پیکار‌ها حاضر می شویم.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خبر مهمی که در بین جنایات اسرائیل دیده نشد +فیلم

پاراالمپیک‌کاران ایرانی گل کاشتند و بالاترین جایگاهی که ممکن بود را فتح کردند

کاروان ایران با 96 مدال رده دوم جدول را حفظ کرد

در روز چهارم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو کاروان ایران صاحب 23 مدال رنگارنگ شد و در …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.