سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / آخرین وضعیت ساخت منازل سیل زده روستای آهنگران توسط بسیج

آخرین وضعیت ساخت منازل سیل زده روستای آهنگران توسط بسیج

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی آخرین وضعیت احداث منازل سیل‌زده روستای آهنگران را تشریح کرد.

اراک، سعید فرامرزی ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس و تقدیر از خبرنگاران این خبرگزاری به عنوان مجموعه رسانه‌ای جهادی استان مرکزی در خصوص آخرین وضعیت ساخت منازل سیل زده روستای آهنگران اظهار کرد: در سیل مرداد ماه امسال 50 واحد مسکونی در روستای آهنگران تخریب شد که با توجه به برگزاری نشست‌های متعدد با نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد مسکن و بنیاد شهید مقرر شد 28 واحد به همت بسیج سازندگی احداث شد.

وی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته عملیات احداث واحدهای مسکونی تاکنون 50 درصد کار پیشرفت فیزیکی داشته که واحدهای مربوط به کمیته امداد 70 درصد پیشرفت داشته‌‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اسکلت تمام واحدها زده شده و به شرط واریز تسهیلات بانکی تا سال جدید واحدهای مسکونی تکمیل و تحویل سیل‌زدگان خواهد شد.

فرامرزی با بیان اینکه بسیج سازندگی با سازماندهی 30 هزار جهادگر در قالب یک هزار و 300 گروه جهادی با فعالیت در عرصه‌های مختلف جهادی به صورت عمومی و تخصصی در حال خدمت رسانی به مردم و مناطق محروم و روستاها است، ادامه داد: ساخت 85 واحد در مناطق محروم استان طی تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد در دستور کار است که ظرف دو سال احداث خواهد شد.

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه پنج جانبه با کمیته امداد، بهزیستی، شرکت توزیع برق، مدیریت روستایی به منظور اجرای جهاد روشنایی خبر داد و گفت: در قالب این تفاهم نامه یک هزار پنل خورشیدی با هدف خودکایی خانواده‌های زیرپوشش نهادهای حمایتی در اختیار این خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی احداث و مرمت 750 باب منزل مسکن محرومین ، آبرسانی شرب به 42 روستا با احداث سه مجتمع  آبررسانی درشهرهای کمیجان و ساوه، ایجاد 5 هزار فرصت شغلی در قالب اقتصاد مقاومتی و… را از دیگر اقدامات این مجموعه برشمرد.
پایان لوح تقدیری با امضای «فرزاد مخلص الائمه استاندار » و «سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی» به عنوان رسانه جهادی به مدیریت خبرگزاری فارس استان مرکزی اهدا شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ اُختاپوس!

جوزف بورل احمق، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا

فرمانده‌ لشکری که در اوج خستگی هم نمی‌خوابید

شهادت شهید «مهدی زین‌الدین» است، فرمانده‌ای که عصر روز ۲۷ آبان‌ماه سال ۱۳۶۳، به همراه تنها برادرش ، مجید زین‌الدین مسئول اطلاعات، عملیات تیپ ۲ لشکر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.