سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / خیزش لشگرزینبی در رزمایش حجاب وعفاف / بیرق حجاب وعفاف در اهتزاز است

خیزش لشگرزینبی در رزمایش حجاب وعفاف / بیرق حجاب وعفاف در اهتزاز است

حوالی ساعت ۳ بعد ازظهر، شلوغی خیابان‌ها و پیاده روهای اطراف ورزشگاه شهید شیرودی تهران خبر از یک میهمانی بزرگ دارد. جشنی باشکوه که قرار است به نام زن باشد و برای ایران.

 چند وقتی است که انگار بعضی‌ها خیال بد به سرشان زده و به دنبال شکستن وحدت ایران و ایرانی دست روی غیرت مردان و عفت زنانمان گذاشته اند. اما خیالی نیست. حاج قاسم گفت:« جمهوری اسلامی حرم است.» و برای جماعت ایرانی حرم قداست دارد.

پس  مردان و زنان این سرزمین هم به کوری چشم بدخواهان، مدافعان این حرم می ‌مانند و پای بودنش را با خون سرخشان امضای عشق می زنند.  حالا وقت آن رسیده تا لشگر بانوان زینبی به پا خیزند و به پیروی از بانوی کربلا و در سالروز میلاد باسعادتش، پرچم دفاع از حریم حجاب و عفاف را به اهتزاز در آورند.

*به امید صبح امید.

یکی از بانوان حضور این سیل جمعیت عاشق را غنیمت شمرده است! کنار درب ورودی ایستاده و با پخش برگه های ذکر و دعا، بانوان سرزمینش را به دعا  برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج) دعوت می کند.  یکی هم به نیابت از شما سهم من شد.  به امید صبح امید. اللهم عجل لولیک الفرج

*بساط کتاب و کتابخوانی همیشه رونق دارد

 درست است که جشن است و وقت شادی. اما بساط کتاب و کتابخوانی همیشه رونق دارد.  حتی اگر کمی آن طرف تر، پر باشد از سر و صدا و شور و هیجان،  باز هم کتاب که ببینی دلت هوایی می شود و محال است حتی به قدر ورق زدن و نیم نگاهی نایستی. پسرک نوجوان دهه هشتادی ما هم  گوشه و کناری ایستاده و بی سر و صدا با کتابهایش هیاهویی به پا کرده است. کتاب هایی که یک دنیا حرف دارند و این طور که از حال و روزشان پیداست بوی جهاد و شهادت هم می‌دهند.

کارتان با این غرفه که تمام شد  بفرمایید به سمت ورودی سالن.

*جای نگرانی نیست!

وارد سالن می شویم.  خادمان خوشرو با روسری های سفید که نشان از شادی روز میلاد بانوی صبر و ایثار دارد و جشن پرشور دختران انقلاب دارد به میهمانان خوشامد می گویند. صندلی های استایوم شهید شیرودی  پرشده است .اما جای نگرانی نیست! دختران مهمانان از طریق ویدئو والها مراسم داخل سالن را دنبال می کنند.

*با تمام احترام تعظیم می کنم

برای لحظه ای چند قاب عکس توجهم را جلب می کند.  خوب که نگاه می کنم همگی در دست مردان و زنانی هستند که از چهره های خندان و تکیده شان معلوم است داغ فرزند دیده اند و چین و چروک صورت و گودی پای چشمهایشان خبر  از غصه ای عمیق و  فراقی دیرینه دارد .  اما لذت عصبانی کردن دشمن لبخند را از لب هایشان نگرفته است. سلامی می کنم و به رسم ادب و تشکر از اینکه پاره تنشان را برای امنیت و آرامش من و هموطنانم فدا کردند، با تمام احترام تعظیم می کنم.

* آمدم به شکرانه سلامت خود و فرزندانم

 اینجا تجلی حضور چند نسل از بانوان ایرانی است. اینجا پر است از دختران، مادرها و مادربزرگهایی که افتخارشان دختر انقلاب بودن است.ندا حسن شاهی هم یک مادر جوان است که   با دوتا دختر و تک پسرش آمده تا به قول خودش، شکرانه سلامت خود و فرزندانش را با حضور در این محفل پر شور به جا آورد.

*دهه هشتادی ها غیرتشان به جوش آمده است

این روزها حرف از دهه هشتادی ها فراوان شنیده ایم .نسلی که شاید انقلاب را ندیده اند اما  ذخیره این انقلابند و امید آینده ایران . اما این روزها آنقدر حرف شنیده اند که انگار غیرتشان حسابی به جوش آمده است .محدثه حسن لو هم یکی از همین دهه هشتادی ها و نوجوانان این روزهاست  که آمده تا خار چشم دشمنان باشد . اودانش آموز کلاس نهم است و خودش را دختری از دختران انقلاب می داند . محدثه می گوید:« آمدیم تا به دشمنان ایران ثابت کنیم نمی توانند هیچ غلطی کنند و ما  تا آخرین قطره خون پای رهبرمان می مانیم.»

* سلبریتی با آدم مشهور فرق دارد

 سال ۸۸ بود و ایران سیاهپوش عزای مردی آزاده که با شعار «هیهات من الذله» خود،خانواده و همه یارانش را فدای ایمان و عقیده راستینش کرد. همان روزهایی که عده ای با خیالی خام ایرانیان را به جان هم انداختند و علم فتنه  برافراشتند.   ابوالقاسم طالبی کار گردان سینمای ایران که در کارنامه اش شرح آن قلاده های طلا را دارد  میهمان دختران انقلاب است.  او از شبهه ای می گوید  سلبریتی و آدم مشهور را یکی‌ می‌داند:« سلبریتی کسی است که خودش را  برای مشهور و دیده شدن می کشد و فقط دنبال کننده می خواهد و به قول مذهب و دین، لباس شهرت می پوشد.»  طالبی از حاج قاسم هم  می‌گوید و از بلوغ و مجاهدت هایش واز تفاوت این شخصیت بالغ و مجاهد با سلبریتی های شهرت طلب:« حاج قاسم مصلح اجتماعی است و  نمی خواهد دیده شود. او می گوید باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده بشویم و آنکس که باید ببیند می بیند. فرق است بین انسان مشهور، مصلح، مبارز و مجاهد با انسانهایی که تلاش می کنند به هر طریقی دیده بشوند و وقتی دیده نشدند یا خودکشی می کنند یا کشف حجاب.»کارگردان ارزشی و انقلابی سینمای ایران با بیان اینکه

بعد از فیلم دستهای خالی اعتراض داریم به اینکه زنهای مجرم و جانی را با چادر به دادگاه بیاورند می گوید:« نه چادر نماز مادرانمان و نه چادر مشکی خواهرانمان. سالهاست این کار را می کنند و بچه های ما دیدند و نسبت به چادر و پوشش متنفر شدند.» او از دختران انقلاب می خواهد همصدا شوند و درخواست طراحی لباس زندان برای مجرمان را از حجت الاسلام اژه ای و واعظین قوه قضائیه  فریاد زنند! طالبی همچنین با اشاره به دهم آذر ماه، سالروز شهادت شهید مدرس می گوید:« مدرس مرد آزاده ای است که آزادی را با خونش پاس داشت.»او تاکید می کند:«ما اینجا جمع نشدیم که کسی را جز ضد انقلاب محکوم کنیم. ما نه با شل حجاب دعوا داریم و نه با  و نه با کم حجاب. هرکس ایرانیست دوست ماست. هرکس که با دین و وطن ماست.»

* یک سرود بین المللی که از دهه نودی ها می گوید

بعد از اجرای سرود توسط حاج امیرعباسی نوبت به حاج ابوذر روحی و سرود بین المللی سلام فرمانده است. سرودی که این روزها حسابی دشمنان اسلام و منجی را عصبانی کرده است. حضور دهه نودی ها هم در این میهمانی چشمگیراست. مثل مبینا و سارا. مبینا و سارا هم دهه نودی های جشن به نام زن و برای ایرانند که قد و قامت کوچکشان در چادرهای زیبا همراه یا پرچم ایران وشعارهایی که نوشته اند حسابی دشمن را عصبانی می کند. سرود مخصوص گروه دختران انقلاب هم به سبک سلام فرمانده خوانده و برای دقایقی در سالن شلوغ و پرهیاهوی شیرودی ولوله ای به پا می شود.

 *آمدم ثابت کنم پای آرمان ها ایستاده ام

عبدالرضا هلالی و حسین طاهری هم میهمانان دیگر این برنامه اند که با سرود و رجز خوانی بر شکوه و عظمت این جشن افزودند. خانواده های شهیدان هم اینجا هستند. شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت. شهیدان فتنه و شهدای دفاع مقدس و بانوانی که به دست مادران و خواهران این شهیدان به حجاب فاطمی و زینبی مزین شدند.همچنین حضور بانوی گیلانی که در روزهای فتنه به حجاب و پوشش او هتک حرمت شد لطف ویژه ای داشت.  کلیپ شهید آرمان علی وردی و تحفه رهبر انقلاب به خانواده او هم حال و هوای این رویداد بزرگ زینبی را در چهلمین روز از شهادت آرمان عزیز حسابی کربلایی کرد . زینب خسروی هم که یک دهه هشتادی 17 ساله است که با تصویر این شهید مظلوم فتنه در گوشه ای ایستاده و می گوید:« آمدم تا به خون آرمان قسم بخورم و  ثابت کنم پای آرمان ها ایستاده ام.»

*پرچم عفاف تا قیامت در اهتزاز است!

 هیاهوی شلوغی‌ها و فتنه گریهای دشمنان دیرینه این آب و خاک فرصتی بود تا حق بیش از همیشه در میان طوفان باطل بدرخشد و راه را برای طی جاده انتظار هموار کند  حالا هم  تجلی حضور بانوان زینبی شد تا مثل همیشه و با حضوری پررنگ پرچم حجاب، عفاف و حیا را به اهتزاز درآورند.

پایان پیام/

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی

فریاد علیه ظلم تا مخالفت با سیاست حاکمیت

فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف

شورای محترم نگهبان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.