سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / وداع سوزناک پدر و مادر شهید عجمیان در معراج شهدا

وداع سوزناک پدر و مادر شهید عجمیان در معراج شهدا

شهادت مظلومانه شهید روح‌الله عجمیان و ضرباتی که قاتلین او بی‌رحمانه به بدنش می‌زدند، موجی از ناراحتی را در بین هم‌وطنان به همراه داشت.

شهادت مظلومانه و دلخراش روح‌الله عجمیان در اغتشاشات کرج موجی از ناراحتی مردم را به همراه داشت.

فیلمی در فضای مجازی پخش شد که نحوه شهادت و ضرباتی که قاتلین او بی‌رحمانه به بدنش می‌زدند را نشان می‌داد. این فیلم با واکنش‌های متعددی همراه شد. البته قاتلین او در ساعات کمی پس از آن اتفاق دستگیر شدند.

شهید روح‌الله عجمیان، متولد سال 1374 در کوهدشت لرستان و از بسیجیان حوزه 417 شهدای کمالشهر کرج بود. وی در منطقه خرمدشت کرج در اثر جراحت شدید با ضربات چاقو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم وداع با پیکر شهید عجمیان در شرایطی در معراج شهدا برگزار شد که پدر و مادر وی، برادران، اعضای خانواده و دوستانش بی‌تابی بسیاری می‌کردند. پدر و مادر شهید عجمیان در برابر دوربین تسنیم حاضر شدند و درباره شهادت پسرشان نکاتی را بیان کردند.

مادر شهید درباره دلشوره‌اش در روز شهادت سخن گفت. او درباره لحظه‌ای که خبر شهادت پسرش را شنیده می‌گوید: «دلشوره خیلی زیادی داشتم و نگرانش بودم. بچه‌ها به من زنگ می‌زدند که چرا داداش تلفنش را برنمی‌دارد؟ به یکی از بسیجی‌ها زنگ زدیم؛ در ابتدا به من گفتند که پسرتان زخمی شده است. به بیمارستان مراجعه کردیم و آنجا بود که مطلع شدیم روح الله شهید شده است.»

سیدمیرزا ولی عجمیان، پدر شهید نیز می‌گوید: «روز حادثه، چندباری به تلفنش زنگ زدیم اما جواب نداد؛ به فرمانده‌اش زنگ زدیم، قرار شد خبر بدهند، اما در مکالمه دوم گوشی را به دست فرد دیگری داد. همانجا بود که فهمیدم که او یا زخمی شده و یا شهید شده است. به حوزه مقاومت رفتم؛ فرمانده‌اش می‌گفت پاهایم می‌لرزد و متوجه شدم که او شهید شده است.»

در زیر فیلمی از وداع با پیکر شهید روح الله عجمیان در معراج شهدا و مصاحبه با پدر و مادر وی

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

روضه شهادت حضرت زهرا با نوای محمود کریمی/ به قرآن تا نفس دارم به سینه، طرفدار امیرالمؤمنینم + فیلم

روضه سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را از زبان محمود کریمی بشنوید.

از حیثیت پزشک دفاع کنید نه از هم صنف/ آقای ولایتی سوگندنامه پزشکی را زیر پا گذاشتید

قره حسنلو ،پزشکی که برخلاف سوگندنامه، اعتبار و حیثیت پزشکی را لکه دار کرده است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.