سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / مدیرسابق اف.بی‌.آی: شاید ترامپ مامور پوتین است

مدیرسابق اف.بی‌.آی: شاید ترامپ مامور پوتین است

مدیر سابق اف‌بی‌آی در اظهار نظر جنجالی جدیدی گفته امکان اینکه ترامپ مامور روسیه باشد وجود دارد.

پرونده ارتباط روس‌ها با ترامپ از سال 2016 باز است و معلوم نیست تا کی قرار است این ماجرا ادامه پیدا کند. بر اساس گزارش نیویورک تایمز «دونالد ترامپ» به طور عمومی بعد از شروع کارش بیش از ۱۱۰۰ بار تحقیقات درباره تبانی احتمالی بین کمپین خود و روسیه را مورد انتقاد شدید قرار داده است.» اما این انتقادها باعث نشده که حامیان نظریه ارتباط او با روسیه از ادعای خود دست بردارند. در همین راستا «مدیر سابق اف‌بی‌آی» نیز گفته به اعتقاد او این امکان وجود دارد که دونالد ترامپ به عنوان یک مامور دولت روسیه فعالیت داشته باشد.

به گزارش ایسنا، «اندرو مک‌کیب» در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌ان در مورد اینکه «آیا ترامپ می‌تواند مامور وابسته به روسیه باشد؟» گفته: «من فکر می‌کنم چنین امکانی وجود دارد و فکر می‌کنم به همین دلیل ما تحقیقاتمان را شروع کردیم و واقعاً دغدغه این را دارم که ببینم رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده تحقیقات ارتباط ترامپ با روسیه، کجا این نتیجه را می‌گیرد.»

او چند روز پیش نیز فاش کرده بود: «مقام‌های ارشد دولت آمریکا درباره امکان کنار زدن ترامپ از ریاست جمهوری با استفاده از متمم ۲۵ قانون اساسی بحث کرده بودند و «راد روزنستاین»، معاون دادستان کل آمریکا چند بار پیشنهاد داده بود که به صورت پنهانی گفت وگوهایش با رئیس‌جمهور آمریکا را ضبط کنند.»«مک‌کیب» چندی پیش با دستور ترامپ در حالی که تنها چند روز تا بازنشستگی‌اش باقی مانده بود از کار اخراج شد و از زمان اخراج‌شدنش مکررا به ترامپ حمله کرده است. او همچنین تبدیل به یکی از اهداف مورد علاقه ترامپ در توئیتر شده و ترامپ بارها به مک‌کیب از بابت سوء رفتار حمله کرده و گفته که مواضع مک‌کیب حاکی از وجود یک دسیسه بزرگتر علیه او در وزارت دادگستری آمریکا است.

«مک‌کیب» درباره جلسه‌اش با ۸ رهبر کنگره نیز اینطور گفته: «هدف از گزارش داده شده به آنها این بود که این رهبران کنگره دقیقاً بدانند ما چه کار انجام داده‌ایم.» او که در زمان دادن این گزارش به کنگره مدیر موقت اف‌بی‌آی بود تاکید کرد که دستور به انجام این تحقیقات داد اما با اینکه به تنهایی آن را انجام داده مخالفت کرد و گفت: این طرح را با تیمش و همچنین با وکلای اف‌بی‌آی و در عین حال نزد راد روزنستاین مورد بررسی قرار داده است. ماه گذشته میلادی بود که روزنامه نیویورک تایمز اولین بار گزارش کرد که اف‌بی‌آی تحقیقاتی درباره امکان همکاری داشتن ترامپ با روسیه بعد از اخراج جیمز کومی آغاز کرده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

زندگی امام صادق علیه‌السلام/ در محضر امام

شفاعت ما به کسی نمی‌رسد که نماز را سبک بدارد

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

امام خامنه‌ای ،رهبر معظم انقلاب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.