سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / دانشجویان: دوران کودتای 28مرداد و شعبان بی­‌مخ‌­ها گذشته است

دانشجویان: دوران کودتای 28مرداد و شعبان بی­‌مخ‌­ها گذشته است

دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به دخالت‌های دولت انگلیس در اتفاقات اخیر رو‌به‌روی سفارتخانه این کشور تجمع کردند.
دانشجویان دانشگاه‌های تهران رو‌به‌روی سفارت انگلیس در تهران تجمع کردند و نسبت به نقش دولت انگلیس و رسانه‌های وابسته به این کشور در اغتشاشات اخیر اعتراض کردند. این دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی و با سر دادن شعارهایی نسبت به حمایت دولت انگلیس از رسانه‌های حامی آشوب و اغتشاش همچون بی‌بی‌سی فارسی و ایران اینترنشنال واکنش نشان دادند.

آن‌ها همچنین از مقامات جمهوری اسلامی خواستند که با اقدامات خصمانه دولت انگلیس و سایر دولت‌های مداخله‌گر عمل متقابلانه صورت بگیرد.
همچنین نمایندگان دانشجویان با اشاره به جنایت‌های دولت انگلیس در ایران طی یکی دو قرن اخیر خطاب به سفارت انگلیس گفتند: دوران کودتای 28 مرداد و شعبان بی‌مخ‌ها گذشته است.
آن‌ها در شعارهایی بر پای‌بندی دانشجویان بر حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی تاکید کردند و اغتشاشات اخیر و اقدام تروریستی شب گذشته در حرم حضرت شاهچراغ‌(ع) را با هدف تجزیه‌طلبی کشورمان دانستند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های اخیر چند شبکه ایران اینترنشنال، من‌وتو، بی‌بی‌سی، رادیوفردا و.. رسما در برنامه‌هایی به اسم بررسی اعتراضات ایران، جنگ چریکی و تاکتیک‌های نبرد را آموزش می‌دهند و به نوعی یک تروریسم رسانه‌ای را تشکیل داده‌اند. دانشجویان کشور نیز با این رویکرد که در این جنگ علنی و آشکار مسئولان نباید منفعل برخورد کنند و پیگیری شکایت ایران به سازمان ملل از کشورهای آمریکا، انگلیس و عربستان باشند، امروز تجمعی را مقابل سفارت انگلیس ترتیب دادند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چه بر سر دانشجویان و اساتید بازداشتی در آمریکا و اروپا می‌آورند؟

پلیس وحشی آمریکا و 3000 استاد و دانشجوی معترض

سرکوب، بازداشت و زندان وضعیت مشترک دانشجویان در اروپا و آمریکا

پرچم فلسطین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.