سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / انقلاب اسلامی / بزودی لشگر شهدا / پدر همسر شهید معصومی: اغتشاشگران در ریختن خون شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شریکند

پدر همسر شهید معصومی: اغتشاشگران در ریختن خون شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شریکند

پدر همسر یکی از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: اغتشاشگران، شرایطی فراهم کردند که تروریست‌ها جرأت چنین کاری پیدا کنند.

سید فریدالدین معصومی مدیرعامل هلدینگ برق غدیر بود که شب گذشته برای زیارت به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) مشرف شده بود و در حادثه تروریستی به شهادت رسید.

تقوامنش پدر همسر این شهید عزیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: از این شهید یک پسر ۱۱ ساله و یک دختر ۴ ساله به یادگار مانده که اکنون خانواده‌اش حال مساعدی در پی این حادثه وحشتناک ندارند.

وی گفت: سید فریدالدین حدود ۱۳ سال است که با دختر من ازدواج کرده، خانواده‌های ما با هم رفاقت قدیمی داشتند و ما کاملا با شخصیت این شهید آشنا بودیم. شهید معصومی در این سال‌ها هیچ رفتاری نداشت که موجب ناراحتی ما شود و این نشأت گرفته از روحیه مذهبی و تدین او بود.

پدر همسر شهید معصومی می‌افزاید: فریدالدین واقعا نخبه بود و به گواه متخصصین، در حوزه برق دانش زیادی داشت. او تحصیلکرده رشته مکاترونیک از دانشگاه نیوزلند بود که علی رغم موقعیت‌های خوبی که در اروپا داشت به کشورش برگشت و همینجا مشغول به کار شد.

وی ادامه داد: شهید معصومی بسیار به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد داشت و دوست داشت دانشش در خدمت این سرزمین باشد.

تقوی‌منش با اشاره به وقایع چند روز گذشته در کشور که موجب ناآرامی‌هایی شد، اظهار داشت: کسانی که به هر نحوی در این آتش دمیدند بصیرت و شناخت نداشتند و از عمد یا سهوا دست به یک سری تحرکات زدند. دشمن هم همیشه برای هر کشوری وجود داشته اما این مردم هستند که با کارهایشان دشمن را ناامید یا امیدوار می‌کنند.

وی ادامه داد: برخی از مردم در این مدت با توقعات سطحی شرایطی فراهم کردند که تروریست‌ها جرأت چنین کاری پیدا کنند اما به قول شاعر: گرچه حرامی زده بر کاروان/برده ز ما یک دو سه گوهر گران/ لیک سر قافله سالار خوش/ در ره معشوق خس و خار خوش/ بیشه اسلام که بی‌شیر نیست/ شیر خدا خسته نخجیر نیست.

پدر شهید معصومی افزود: پیر ما درس جهاد می‌دهد و برای این انقلاب از ابتدا  خون‌ها ریخته شده و اگر خون امام حسین(ع) باعث شد راه او از یاد برود، خون این شهدا هم باعث می‌شود راه انقلاب فراموش شود. در واقع باید گفت دشمنان فقط زحمت ما می‌دارند.

وی اظهار داشت: تمام مسببین اغتشاشات این روزها در خون شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شریک هستند و ما برخورد با عاملان این جنایت را از قوه قضاییه خواستاریم.

تشییع پیکر

 

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مداحی /سلام عزیز پرپرم ،سلام عزیز برادرم

ويدئو/ سلام شهید تشنه لب سلام شهید

شب قدر ، شب های جبهه یادش به خیر _ سید شهیدان اهل قلم

ويدئو/ شب قدر را قدر بدانیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.