سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اهل سنت حادثه شیراز را محکوم می‌کند/ دشمن به دنبال فتته و تفرقه است، هوشیار باشیم

اهل سنت حادثه شیراز را محکوم می‌کند/ دشمن به دنبال فتته و تفرقه است، هوشیار باشیم

در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ضمن تسلیت به خانواده شهیدان این اقدام تروریستی را محکوم کرد

ماموستا عبدالرحمن مرادی در محکومیت حادثه تروریستی و غیر انسانی شاه چراغ شیراز، ضمن محکومیت این اقدام، اظهار داشت: این حادثه رو به همه امت به خصوص مردم شیراز تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو درجات را برای شهدای این حادثه خواستارم.

وی ادامه داد: از  خداوند متعال خواهانم کسانی که به دنبال فتنه و اختلاف بین مسلمان هستند را رسوا کند، شریعت اسلام مخالف هرگونه قتل و ریختن خون به ناحق است و این دستور الهی است و همه مومنین به آن اعتقاد دارند.

امام جمعه اهل سنت استان کرمانشاه با بیان اینکه از صدر اسلام دشمن به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه بین صفوف مسلمانان بوده است، بیان داشت: ما شاهدیم که صدر اسلام تا به امروز عیادی دشمن به سعی داشته‌اند به روش‌های مختلف بین صفوف مسلمانان رخنه و ایجاد تفرقه کنند و در واقع مسلمین را مقابل هم قرار دهند.

ماموستا مرادی با اشاره به شرایط حساس ایجاد شده، تاکید کرد: مهم است مسائل اعتقادی ما مانع وحدت نشود، باید دست به دست هم دهیم، فتنه و دشمن را بشناسیم و در این شرایط هوشمند باشیم.

وی افزود: این چنین حوادثی نباید باعث ایجاد تفرقه بین مسلمانان شود چرا که توطئه‌ها به دنبال ایجاد تفرقه‌اند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه باید شیعه و سنی «ید واحد» باشند، اضافه کرد: برای دشمن کشتار هزاران نفر در ایران تفاوتی با کشتن یک نفر ندارد، برادران اهل سنت و اهل تشیع بسیار باید بیدار و هوشیار باشند و مقابل توطئه‌های دشمن ید واحد باشند، از خداوند متعال خواهانیم تا کسانی که باعث این جنایت شدند به مجازات رسیده و رسوای دنیا و آخرت شود، انشاالله خداوند این عزت و وحدت را بین مسلمانان مستدام بدارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گفت‌و‌گو با فرزند شهید مولوی عبدالواحد ریگی

مولوی عبدالواحد ریگی، امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین

شهادت مأمور پلیس آگاهی ساوجبلاغ در درگیری با سارقان مسلح

استواریکم شهید محمدرضا کوشکی

3 دیدگاه

  1. دانشجو نماهای داعشی هوسباز، محیط را شلوغ می‌کنند، تا دشمن امنیت ایران بزرگ، بتواند آتش افروزی و کشتار کند…
    تا کی به دانشجویان هوسباز امتیاز باید داد و جوانان مان مظلومانه کشته شوند؟
    اگر کاپیتولاسیون بد است، پس نباید شامل دانشجویان هوسباز آمریکایی هم شود…

    • این مطالب را به جناب وزیر علوم بگویید که افتخار میکند دانشجوان خاطی را از زندان رهانید، و مشوقی شد برای دیگر آشوب طلبانی که آسایش و امنیت را از خانواده ها گرفته اند

  2. خارجیها وعمال انها خفه خون گرفتن اما به گفته امام بکشید مارا ملت ما متحد تر میشوند وبه یاری خدا از عوامل حادثه شیراز انتقامی سخت میگیریم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.