سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / عزادارای اصلاح‌طلبان برای حقوق بگیر سازمان جاسوسی آمریکا

عزادارای اصلاح‌طلبان برای حقوق بگیر سازمان جاسوسی آمریکا

روز گذشته رضا حقیقت‌ نژاد از خبرنگاران ضدایرانی و ضدانقلاب به دلیل بیماری سرطان در بیمارستانی در آلمان درگذشت. وی که سابقه حضور در ایران وایر و رادیو فردا به عنوان ارگان رسانه‌ای سازمان جاسوسی آمریکا(سیا) را داشت یکی از افراد رسانه‌ای بود که پروژه‌های ضدملی را پیش می‌برد.
به گزارش رجانیوز؛ حقیقت نژاد در سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ سردبیری ایران وایر را برعهده داشت، از از سال ۹۸ جذب رادیو فردا شد. کارنامه سیاه او علیه ایران دربرگیرنده توهین به مقدسات و حتی هتاکی به شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهی با رسانه ضدایرانی عربستان سعودی نیز بوده است. حقیقت نژاد همچنین در جریان اغتشاشات اخیر نیز یکی از نیروهای رسانه‌ای آمریکا برای تاثیرگذاری بر فضای روانی ایرانیان شناخته می‌شد. او با نادیده گرفتن حجم بالای خشونت‌های اغتشاشگران از جمله حمله و به شهادت رساندن نیروهای مدافع امنیت، آتش زدن اموال عمومی و خصوصی،  استفاده از سلاح‌های سرد و گرم توسط آنها، از جمله خبرنگاران وابسته‌ای بود که تلاش داشت تا پروژه ناامنی گسترده در ایران را تئوریزه کند و تحلیل دلسوزان در خصوص پروژه سوریه سازی ایران را به تمسخر بگیرد.
وی در دفاع از پروژه تحریم علیه مردم ایران نیز فعالیت جدی داشت. در آخرین مواضع وی می‌توان حمایت از کارزاری را دید که حامد اسماعیلیون علیه مردم ایران به راه انداخته است. وی در توئیتی که تلاش داشت اسماعیلیون را به عنوان یک لیدر جدید در سناریوهای ضدایرانی معرفی نماید نوشته بود: «دوباره بنویسم که حامد اسماعیلیون با صراحت، خستگی ناپذیری و شجاعتی که دارد، با قدم‌های استوار، شخصیت‌های قوی، بیان دادخواه و حرف‌های روشنی که می‌زند، نشان داد اگر کسی باشد که برنامه و کاریزما داشته باشد، حرکت منسجم ممکن است.» این تعریف و تمجید و اغراق گویی زمانی منتشر شده است که اسماعیلیون به بهانه حمایت از مردم ایران خواهان تحریم مردم ایران شد و در این مسیر به لابی گری و اقدامات سیاسی ضدایرانی روی آورد. عصبانیت وی از بالا رفتن عکس سردار سلیمانی در جریان حضور رئیس جمهور در سازمان ملل با تشویق وی به توهین و آتش زدن عکس قهرمان ملی ایرانیان را می‌توان نمونه‌ای دیگر از کینه وی به مردم ایران دانست.
 با وجود این کارنامه غیرقابل دفاع رسانه‌های از او، رسانه‌های اصلاح طلب مانند عصر ایران، اصلاحات نیوز، دنیای اقتصاد و اقتصادنیوز به انتشار متنی مشترک در خصوص مرگ وی پرداخته و او را باعنوان «روزنامه نگار با سابقه» معرفی کردند. این اتفاق همزمان با آن رخ داد که شبکه‌های فارسی زبان بیگانه نیز در گزارش‌های خبری و تصویری متعدد تلاش کردند از او به عنوان خبرنگاری تحقیقی و قابل اعتماد یاد کنند.
.
عطاالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات اما با اشاره به یکی از توئیتی‌های رضا حقیقت نژاد که قبلا از علاقه خود به داستان‌های تخیلی، هیجانی و پلیسی پرویز قاضی سعید گفته بود نوشت: «رضا حقیقت نژاد از جمله آرزومندان براندازی جمهوری اسلامی ایران، همراه با ریچارد و لاوسون و سامسون رفت پیش پرویز قاضی سعید. زندگی ابدی در دنیای زرد داستان‌های هیجان زده پلیسی… براندازی که نشانه هایش در توئیت های حقیقت نژاد دیده می‌شد و یا در آتش سوزی زندان اوین، از همان جنس داستان پلیسی است»
گفتنی است پس از خبر فوت این خبرنگار وابسته به رسانه‌های خارجی موجی تحلیلی از سوی کاربران فضای مجازی در خصوص عملکرد وی و سرنوشت خبرنگاران حاضر در رسانه‌های دشمنان ایران بوجود آمد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طوفان الاقصی، عملیاتی کاملا فلسطینی است/ آمریکا فکر نکند که این جنایات در کارنامه‌اش نوشته نشده است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: عملیات طوفان الاقصی کاملا فلسطینی و مرحله به مرحله آن با برنامه و تدبیر مقاومت فلسطین اجرا شده است.

طنز/ بار شتر!

روحانی با این کارنامه سراسر خسارت‌بار و فاجعه‌آفرین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.