سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / صحنه‌هایی که از «یگان ویژه» ندیده‌اید!

صحنه‌هایی که از «یگان ویژه» ندیده‌اید!

ماموران پلیس هستند؛ این روزها که برای تأمین امنیت مردم در معابر و خیابان‌ها حضور دارند به کمک و یاری مردم شتافته و صحنه‌های نابی را خلق کرده‌اند.

مامور پلیس هستند آن‌هم پلیس ویژه؛ کارشان  برخورد با ناامن کنندگان و هنجارشکنان است.

خط قرمز شان امنیت مردم است و در این بین با هر آن کس که بخواهد امنیت مردم را به مخاطره بیندازد به مقابله برمی‌خیزند.

این روزها نیز که تعدادی آشوبگر در مقاطعی با ایجاد راهبندان و ترافیک و بوق و سر و صدا و بعضا آتش زدن سطل زباله زندگی مردم را به مخاطره انداخته؛ این ماموران یگان های ویژه انتظامی کشور هستند که برای دفاع از امنیت و تامین آسایش و آرامش به میدان آمده اند.

.

در این بین سوای وظیفه ذاتی و برخورد با اغتشاشگران، مردم یاری را نیز در دستور کار دارند؛ همچون گذشته که در زمان همه‌گیری ویروس کرونا با تهیه ماسک و ضدعفونی معابر و شرکت در طرح سراسری واکسیناسیون به یاری مردم شتافته یا همچون اربعین حسینی که در خدمت زوار اباعبدالله الحسین (ع) عاشقانه خدمت کردند.

.

حالا هم که مقتضای شرایط روز، حضور  در معابر و میادین را برایشان رقم زده، بیکار ننشسته و همچون گذشته با مردم همراه بوده و در این بین صحنه های زیبایی را خلق کرده اند؛ از دادن غذا به کودک کار گرفته تا همراهی افراد ناتوان و مسن در عبور و تردد از خیابان گرفته ؛ از پاک کردن خیابان از آتش افروزی هنجارشکنان تا تسهیل در تردد عبور و مرور در مقاطعی که معابر به خاطر تعدادی آشوبگر دچار ترافیک شده است.

.

اینها مأموران یگان های ویژه نیروی انتظامی هستند؛ مأمورانی از جنس مردم، برای مردم بوده و در خدمت مردم.

مأمورانی که علیرغم جوسازی دشمن در بین مردم و به خصوص «دانش‌آموزان» محبوب بوده و طرفدار دارد؛ چرا که پلیس غریبه نبوده و از بدنه مردم است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد

/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم

دولت برای هر ایرانی سالانه سه میلیون تومان یارانه آرد و نان می دهد

اما مردم از قیمت و کیفیت نان رضایت ندارند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.