سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / انقلاب اسلامی / بزودی لشگر شهدا / پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «سلمان امیراحمدی» با حضور پرشور مردم تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «سلمان امیراحمدی» با حضور پرشور مردم تشییع شد

پیکر مطهر بسیجی شهید مدافع امنیت «سلمان امیراحمدی» روز گذشته با حضور پرشور و باشکوه مردم در شهرک شهید محلاتی تهران تشییع شد.

پیکر این شهید مدافع امنیت بر دستان مردم قدرشناس و شهیدپرور از مسجد امیرالمومنین(ع) تا گلزار شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی تشییع و پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تهران بزرگ به بهشت زهرا(س) برای خاکسپاری منتقل شد و در قطعه ۵۰ بهشت‌زهرا(س) آرام گرفت.

به گزارش ایرنا، تشییع‌کنندگان با سر دادن شعارهای «آشوبگر بی‌حیا، اعدام باید گردد»، «منافق مسلح، اعدام باید گردد»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» با پیکر این شهید مدافع امنیت وداعی جانانه کردند.

در پایان مراسم، فرزند شهید امیراحمدی با شعرخوانی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) شور حسینی به این محفل باشکوه داد و مردم نیز مجازات عوامل فتنه و آشوب در جامعه را خواستار شدند.

مراسم بزرگداشت؛ امروز ساعت ۱۵:۳۰، مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک شهید محلاتی

براساس این گزارش، مراسم ختم این شهید بسیجی امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک شهید محلاتی برگزار خواهد شد.

«قوه قضائیه؛ پایان مماشات، اقدام انقلابی»

گفتنی است، مراسم وداع و تشییع شهید مدافع امنیت «سلمان امیراحمدی» شامگاه یکشنبه ۱۷ مهر با حضور پرشور مردم انقلابی منطقه ۱۷ تهران و سخنرانی حجت‌الاسلام احمد پناهیان از میدان ابوذر محله فلاح به سمت امامزاده حسن(ع) برگزار شد. در این مراسم مردم دست‌نوشته‌هایی حاوی «قوه قضائیه؛ پایان مماشات، اقدام انقلابی» در دست داشتند.

بسیجی شهید مدافع امنیت «سلمان امیراحمدی» از بسیجیان ناحیه حبیب‌بن‌مظاهر(ع) شامگاه شنبه ۱۶ مهرماه در پی حمله مسلحانه اوباش داعشی و پادوهای اسرائیل در خیابان سجاد شمالی منطقه ۱۷ تهران به شهادت رسید.

شهید امیراحمدی دو فرزند هفت و یک ساله دارد. اشرار داعشی، سر این شهید عزیز را با سلاح شاتگان هدف قرار دادند. برادر این شهید نیز در سال ۱۳۸۵ در راه امر به معروف به درجه شهادت رسیده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تشییع باشکوه پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم سعید علیدادی در شهرک مسعودیه تهران

سردار شهید مدافع حرم سعید علیدادی

حدیث مورد علاقه شهید مدافع حرم از پیامبر اکرم(ص)

شهید مدافع حرم ابراهیم اسمی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.