سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اجتماعات مردمی بیعت با امام زمان(عج) در اقصی نقاط ایران اسلامی برگزار شد

اجتماعات مردمی بیعت با امام زمان(عج) در اقصی نقاط ایران اسلامی برگزار شد

مراسم جشن بیعت با امام زمان(عج) روز پنج‌شنبه در سراسر ایران اسلامی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در تهران، مراسم جشن بیعت با امام زمان(عج) روز پنجشنبه همزمان با نهم ربیع‌الاول در میدان آئینی امام حسین(علیه السلام) با حضور پرشور و گسترده مردم برگزار شد.

  در این مراسم کودکان به عنوان نسلی در راه ظهور به همراه والدین خود شرکت کردند و شور و نشاط خاصی در میدان آئینی امام حسین(علیه السلام) حکمفرما بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در این مراسم ابراز داشت: در یکی از آیات قرآن در سوره اسرا خداوند می‌فرمایند: وقتی وعده ما بسر می‌رسد بندگانی را مبعوث می‌کنیم که انسان‌های قدرتمندی هستند که دانه به دانه صهیونیست‌ها را از خانه‌ها بیرون کشیده و انتقام می‌گیرند.

وی ادامه داد: مکرر در روایات مختلف پرسیده‌اند که این افراد چه کسانی هستند؟ و فرمودند: «ایرانی‌ها هستند.»

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با تاکید بر اینکه جشن امام زمان(عج) جشن مرگ اسرائیل است، گفت: سؤالی که ایجاد می‌شود این است که نابود کردن اسرائیلی‌ها قبل از ظهور است یا بعد از ظهور؟

در روایات آمده است که قبل از ظهور ایرانی‌ها، اسرائیل را نابود می‌کنند. وی با طرح این سؤال که جشن امام زمان(عج) چه ربطی به صهیونیست‌ها دارد؟

اظهار داشت: با مرگ اسرائیل در تمام کشورها و جوامع اسلامی آرامش برپا خواهد شد.

ما از امروز تاکید می‌کنیم که از خانه‌های اسرائیلی فاصله بگیرند که زمانی به نابودی‌شان نمانده است. ما پای قدم‌های حضرت حجت(عج) اسرائیل را نابود خواهیم کرد.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: یمنی‌ها، عراقی‌ها، سوری‌ها، لبنانی‌ها، مراجع عظام تقلید در نجف از رهبری تقدیر می‌کنند.

ایرانی‌ها جهان را آزاد و آباد خواهند کرد. طبیعی است که تمدن غرب در مقابل مقاومت کند و دست و پا بزند، آنها جانی در مقابل ما ندارند. بی‌بند و باری و هرزگی و تمام مکتب‌های سیاسی هیچ کدام در آینده جایی نخواهند داشت، تنها مکتبی که در عالم فریاد می‌زند ما ایرانی‌ها و پیروان امام زمان(عج) خواهیم بود. حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به اینکه هیچ سیاستمدار و هیچ فرهنگ و فکری حتی ادعای آینده‌داری ندارد بلکه تنها ما هستیم که آینده را می‌توانیم رقم بزنیم، خاطرنشان کرد:

آینده با رمز حجت ابن الحسن العسکری(عج) از آن ماست.

وی با قدردانی از کسانی که برای امام زمان(عج) کار می‌کنند، بیان داشت: امسال پیش‌بینی حضور حدود هفت الی هشت میلیونی ایرانی‌ها را در اربعین داشتیم.

سال بعد عهد می‌بندیم که زائران اربعین را از 10 میلیون کمتر نکنیم.

استاد حوزه علمیه گفت: ما حسین(علیه السلام) را رها نخواهیم کرد تا حسین(علیه السلام) را جهانی کنیم.

گفتنی است، اجرای سرود «سلام فرمانده» باعث ایجاد شور و نشاط خاصی در بین حاضران شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شما الگوی ورزشی !؟؟!

ويدئو/ گرونترین بغل تاریخی؟؟

شاعر «سلام فرمانده» به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت

سیدمهدی بنی‌هاشمی شاعر سروده «سلام فرمانده» به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت که یک بیت از آن را به مناسبت عملیات وعده صادق خوانده بودند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.