سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / دیدار بُز گردان سلطنتی با پادشاه بریتانیا

دیدار بُز گردان سلطنتی با پادشاه بریتانیا

شنکین چهارم، طلسم بز گردان سوم سلطنتی انگلیس، به عنوان شرکت کننده ویژه، در مراسم اعلام پادشاهی چارلز سوم حضور یافت.

حاضران در مراسم اعلام پادشاهی چارلز سوم شاهد حضور یک مشارکت کننده ویژه در این مراسم بودند. در این مراسم یک بُز با نام «شنکین» نیز حضور داشت.

شنکین نیروی رسمی گردان سوم سلطنتی پادشاه بوده و در مراسم روز یکشنبه که اعلام پادشاهی چارلز سوم بود شرکت کرد. در این مراسم، 26 نفر از گردان سوم سلطنتی نیز حضور یافتند.

شنکین، طلسم بز سنتی پادشاه بوده و هنگ‌‌های مختلف نام‌های متفاوتی برای بزهای مربوط به خود دارند.

این بزها همانند دیگر نیروهای سلطنتی می‌توانند ترفیع و تنزل رتبه داشته باشند. این بزها دارای شماره و درجه بوده و شنکین در حال حاضر یک سرجوخه است.

یک طلسم بز سابق به دلیل بدرفتای در مراسمی، تنزل رتبه یافته بود. این بزها اغلب از سربازان رتبه‌های بالاتری داشته و حتی حقوق دریافت می‌کنند.

حقوقی که به این بزها داده می‌شود برای لباس، غدا و محل اقامت آنها پرداخت می‌شود. بر اساس گزارش‌ها محل اقامت این بزها بسیار راحت بوده و حتی دارای رادیو و مبل راحتی نیز می‌باشد.

چارلز سوم و همسرش کامیلا، در مراسم اعلام پادشاهی، با این طلسم بز در قلعه کاردیف ملاقات داشتند.

«چارلز» بزرگ‌ترین پسر در میان چهار فرزند «الیزابت» و اولین شاهزاده‌ای است که تمام عمر خود را در انتظار تاج و تخت سپری کرده است.

بر اساس این گزارش، چارلز سوم با نام کامل «چارلز فیلیپ آرتور جرج» فرزند ارشد الیزابت دوم با لقب شاهزاده ولز معروف بود. وی را «دیرپاترین وارث بلافصل در تاریخ بریتانیا» می نامد. چارلز اولین وارث مدرن تاج و تخت انگلیس است. زمانی که چارلز در ۱۴ نوامبر ۱۹۴۸ به دنیا آمد، مادرش هنوز ملکه نبود. چهار سال بعد که پدربزرگش «شاه جورج پنجم» درگذشت، الیزابت به تاج و تخت رسید. یک سال بعد، او در مراسم تاجگذاری مادرش در «وست مینستر ابی» حضور یافت.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شاه جدید انگلستان در حال مرگ است؟ +عکس

مرگ بر شاه چارلز سوم

طنز/چقدر می‌پرسید؟!

ملکه انگلیس و لیز تراس و چارلز سوم‌ فراماسون

3 دیدگاه

  1. کاش اصلاح طلبانی که در انگلیس درس خوانده اند یا به انگلیس فرار کرده اند یا مواجب بگیرند بخصوص کارمند بی بی سی و عربستان شده اند راجع به بز و خرافات و جمعیت فراوان جادوگر در انگلیس اظهار نظر مستند کنند

  2. کاش اصلاح طلبانی که در انگلیس درس خوانده اند یا به انگلیس فرار کرده اند یا مواجب بگیرند بخصوص کارمند بی بی سی و عربستان شده اند راجع به بز و خرافات و جمعیت فراوان جادوگر در انگلیس اظهار نظر مستند کنند

  3. چقدر جالب، بز آدم را بیاد بافومت می اندازه!
    پس اینکه انگلیس مقر بافومت ریش بزی است و دستیار ابلیس لعین است صحیح است…
    لطفا آقایانی که یاد گرفته اند ریش بزی بگذارند سریع اقدام کنند ریش شان را اصلاح کنند
    بافومت لع سابقه بدی داره و فرجامش هم، دوزخ است…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.