سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / تجمع مردم شیراز در حمایت از 2 بانوی آمر به معروف

تجمع مردم شیراز در حمایت از 2 بانوی آمر به معروف

به دنبال هتاکی و بی‌حرمتی دو زن هنجارشکن و بدحجاب به خانواده شهید خادم صادق، تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم شیراز در مقابل محل وقوع حادثه، تجمع کردند.

خبرگزاری فارس گزارش کرد؛ به‌دنبال هتاکی و بی‌حرمتی دو زن هنجارشکن و بدحجاب به خانواده شهید خادم صادق، تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم شیراز، عصر روز، سه‌شنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۱ در مقابل محل وقوع حادثه، تجمع کردند. در این تجمع که با نوحه‌سرایی و مداحی اهل‌بیت همراه بود، جمع حاضر اعتراض خود را به رفتار ناشایست و توهین‌آمیز هنجارشکنان اعلام کردند.

خبرگزاری ایسنا نیز در این‌باره نوشت: سه‌شنبه هشتم شهریور ۱۴۰۱، شماری از شهروندان غیرتمند و حامی امنیت خانواده در واکنش به حرکت هتاکانه نسبت به اعضای خانواده شهید خادم صادق، در اقدامی اعتراضی، مقابل یک مرکز تجاری شیراز، که حادثه ضرب و شتم خانواده شهید در آن واقع شده بود، تجمع کردند. روز یکشنبه ۲ زن بدحجاب در مواجهه با تذکر لسانی همسر و دختر شهید خادم‌ صادق، اقدام به هتاکی کرده و خانواده آن شهید را مورد ضرب و شتم قرار دادند؛ این ۲ فرد متخلف، روز گذشته توسط پلیس در شیراز شناسایی و دستگیر شدند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شعر/ نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش

تجمع اعتراضی تهرانی‌ها به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

در پی تداوم جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی تجمع امت حزب الله شهر تهران در محکومیت این جنایات در میدان فلسطین پایتخت .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.