سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / قوانین مالکیت سگ در آلمان

قوانین مالکیت سگ در آلمان

▪️در برلین، باید مالیات سگ بپردازید. هزینه آن برای یک سگ 120یورو و برای هر سگ اضافی 180یورو در سال است. سگ‌های راهنما از مالیات سگ معافند.

▪️در برلین، همه سگ‌ها باید در رجیستری سگ (Hunderegister) ثبت شوند. هزینه آن برای هر سگ 17.5 یورو است.

▪️اگر سگ شما یک نژاد خطرناک مثل Pitbulls, American Staffordshire, Terriers و Bull Terriers باشد باید آن را در اداره نظم عمومی Ordnungsamt نیز ثبت کنید که هزینه آن 30یورو است.

▪️همه سگ‌ها در برلین باید دارای تراشه شناسایی باشند. شما باید سگ خود را نزد دامپزشک مجهز به میکروچیپ کنید که حدود 50یورو هزینه دارد.

▪️وقتی سگتان را بیرون می‌برید باید قلاده‌ای با نام، آدرستان و نشان Hundesteuermarke داشته باشد که
نشان دهد شما مالیات سگ را پرداخت کرده‌اید.

▪️اگر مجوز پیاده‌روی بدون افسار Hundeführerschein دارید، سگتان باید برچسب سبز رنگ آن (grüne Plakette) را نیز بپوشد. برای دریافت این گواهینامه شما باید در کلاس صلاحیت برای صاحبان سگ شرکت کنید. در برلین، برای این کلاس هم باید 80 تا 100یورو هزینه کنید.

▪️برای اخذ این گواهینامه شما علاوه بر شرکت در آزمون تئوری، در امتحان عملی باید ثابت کنید که سگتان از دستورات شما پیروی می‌کند. شما باید گواهی سابقه کیفری،گواهی حسن رفتار از ثبت احوال،بیمه مسئولیت، علامت‌گذاری تراشه و گواهی صلاحیت نگهداری از حیوان را پیش از آن اخذ کرده باشید.

▪️بدون اخذ این گواهینامه فقط می‌توانید سگتان را در پارک مخصوص سگ‌ها، بدون افسار بگذارید وگرنه جریمه می‌شوید.

▪️بیمه مسئولیت سگ در برلین اجباری است. این بیمه خسارات ناشی از سگ شما را پرداخت می‌کند. پوشش بیمه سگ شما باید حداقل 1میلیون یورو باشد. اگر سگ شما یک نژاد خطرناک است، باید مطمئن شوید که بیمه شما نژادهای خطرناک را پوشش می‌دهد. میانگین هزینه بیمه سگ در حدود 60 یورو در سال است.

▪️هنگامی که سگ خود را در برلین به پیاده‌روی می‌برید، باید کیسه‌های مدفوع را با خود حمل کنید. اگر سگ شما مدفوع کرد، باید آن را در کیسه بگذارید و در سطل زباله بیندازید. اگر افسر حیوانات Ordnungsamt شما را بدون کیسه بگیرد، می‌تواند شما را از 35 تا 250 یوروی ناقابل جریمه کند.

▪️اکثر کسب و کارها مثل فروشگاه‌های موادغذایی و رستوران‌ها اجازه ورود سگ‌ها را نمی‌دهند. همیشه قبل از اینکه سگ خود را به داخل ببرید باید از کارمندان آن سوال کنید. سگ‌ها در زمین‌های بازی کودکان و در سواحل عمومی مجاز نیستند. تنها سواحل خاصی وجود دارد که به سگ‌ها اجازه ورود می‌دهد.

▪️تنها 20درصد از آپارتمان‌ها در آلمان اجازه ورود سگ دارند. شما برای نگهداری سگ در آپارتمان، به اجازه صاحبخانه نیاز دارید. صاحبخانه می‌تواند از مستاجر با سگ امتناع کند. اگر سگ شما مدام پارس کند، یا اگر مدفوع سگ را در مشاعات ساختمان رها کنید، ممکن است از آپارتمان خود اخراج شوید.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نگاه دین اسلام به سگ

ويدئو/ براش خونه درست کن

پای درددل یک مادر زخم خورده از «سگ گردان ها»

/دخترم هنوز در مکان‌های تفریحی تردد نمی‌کند ارغوانم شش سالش بود که در مکانی دنج …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.