سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / انقلاب اسلامی / بزودی لشگر شهدا / مادر شهید ابراهیم النابلسی: پسرم پیروز شد

مادر شهید ابراهیم النابلسی: پسرم پیروز شد

مادر فرمانده شهید گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح گفت: ابراهیم نمرده است، بلکه امروز صد ابراهیم در اینجا حضور دارد.

نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، مادر ابراهیم النابلسی فرمانده شهید گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح که امروز در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس به شهادت رسید تأکید کرد که پسرش را پیروز می‌داند.

.

مادر شهید النابلسی گفت: ابراهیم نمرده است، بلکه امروز صد ابراهیم در اینجا حضور دارد. همه شما فرزند من و ابراهیم هستید. ابراهیم پیروز شد. خداوند را شکر می‌کنیم. خداوند او را با شهدا محشور و مشمول رحمت خودش کند.

وی افزود: بار الهی او را از گناهان و خطا‌ها پاک کن، همانطور که یک لباس سفید از کثیفی‌ها پاک می‌شود. بار الهی او را در پناه خودت جای بده. بار الهی جگر گوشه ام را به تو می‌سپارم. بار الهی امانتی را که به من داده بودی باز می‌گردانم. بار الهی او را وارد بهشت کن. بار ال‌ها از او و از من راضی باش.

 

پدر شهید ابراهیم النابلسی: سازش بی فایده است‎؛ جوانان راه شهدا را ادامه دهند

پدر شهید ابراهیم النابلسی فرمانده گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح در نابلس که امروز در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، با انتقاد از فرآیند سازش از جوانان فلسطینی خواست راه شهدا را ادامه دهند..

.

پدر شهید النابلسی پس از تشییع پیکر فرزند شهیدش گفت: ابراهیم تحت تعقیب اسرائیلی‌ها قرار نداشت، بلکه در واقع آن‌ها را تعقیب می‌کرد. هر بار که می‌شنید ارتش اسرائیل به اینجا آمده است با آن درگیر می‌شد. خدا را شکر می‌کنم. او در درگیری با اشغالگران شهید شد و خدا را شکر می‌کنیم که چنین قضا و قدری داشت. پیام من برای این نسل نوظهور آن است که میراث شهدا را حفظ کنید. ابراهیم پیش از آنکه شهید شود، پیام صوتی برای جوانان در تلگرام منتشر کرد.

النابلسی افزود: تشکیلات خودگردان ۲۷ سال است که فرآیند سازش را پیگیری می‌کند، در حالی که هیچ صلح و نتیجه‌ای به همراه نداشته است. هر بار شاهد به قدرت رسیدن دولت راستگرایی هستیم که هدف آن ریختن خون فلسطینیان است. آن‌ها به هیچ وجه اهمیتی برای حقوق ملت فلسطین قائل نیستند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آرین غلامی: زیباترین مدال زندگی‌ام را از شهید قاسم سلیمانی گرفتم/ انگشتر هدیه‌اش را که می‌بینم، خاطرات دیدار با او زنده می‌شود

شطرنج‌باز جوان کشورمان گفت: من در دیداری که سال گذشته با حاج قاسم سلیمانی داشتم، یک انگشتر هدیه گرفتم که زیباترین مدال زندگی‌ام بوده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.