سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / سیل‌بندهای اطراف یزد نخاله‌برداری و مقاوم‌سازی شدند

سیل‌بندهای اطراف یزد نخاله‌برداری و مقاوم‌سازی شدند

شهردار یزد با اشاره به پیش‌بینی صورت گرفته برای بارش‌های شدید آخر هفته استان یزد به بیان تمهیدات شهرداری برای مقابله با سیل‌احتمالی در شهر یزد پرداخت.
 ابوالقاسم محی‌الدینی در نشست ستاد مدیریت بحران استان یزد اظهار کرد: تمامی سیل‌بندها در حال تقویت و نخاله‌برداری هستند و نقاط مختلف آن که با مشکل مواجه شده بود مقاوم‌سازی صورت گرفته و می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: تمهیداتی برای پل‌هایی که آب‌گرفتگی آن برای مردم مشکل‌ساز است صورت گرفته ولی در صورتی که احتمال وارد شدن آب سیلاب به داخل شهر باشد، روان‌آب‌ها و سیلاب‌ها به سمت برخی پل‌های خارج از محدوده شهری هدایت می‌شود تا جلوی ایجاد مشکل برای مردم گرفته شود.
محی‌الدینی به ورود آب سیل دو ماه قبل به داخل منازل مردم اشاره کرد و افزود: این موضوع اهمیت زیادی دارد چرا که اگر به سرعت انجام نشود مانند سیل دو ماه قبل به بلوار جوان و سپس خانه‌های مردم کشیده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در طول این چند روز راهداری و سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در حوزه ماشین‌آلات به شهرداری کمک بسیار خوبی کردند و همچنان اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.
شهردار یزد خواستار همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها با شهرداری برای انجام اقدامات لازم در حوزه آمادگی در حوزه مقابله با سیلاب شد و گفت: حداکثر پیش‌بینی‌ها را در نقاط مختلف انجام دادیم تا بتوانیم نسبت به پیشگیری از مشکلات اقدام لازم را انجام دهیم.

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.