سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / پاسخ به ادعای مسیح مهاجری که گفته بود اگر بهشتی الان زنده بود در حصر بود! 

پاسخ به ادعای مسیح مهاجری که گفته بود اگر بهشتی الان زنده بود در حصر بود! 

#محرمانه  یادداشت
📍پاسخ به ادعای مسیح مهاجری که گفته بود اگر بهشتی الان زنده بود در حصر بود!

🌸 آری! خامنه‌ای #بهشتی را حصر می‌کرد‼️

  حتم دارم اگر در حادثه‌ی ششم تیر شصت، خامنه‌ای به شهادت می‌رسید و در واقعه‌ی هفت تیر، بهشتی زنده می‌ماند و بعدها رهبر می‌شد، الان همین آقای مسیح مهاجری دودستی یقه‌ی بهشتی را می‌چسبید که اگر خامنه‌ای امروز زنده بود، جایش حصر بود. شما فکر می‌کنید به کی دارد طعنه می‌زند جناب مهاجری، وقتی ادعا می‌کند اگر الان بهشتی بود، در حصر بود؟ الا حضرت آقا؟ طرف با رواداری خامنه‌ای نشسته بر سکان روزنامه‌ی جمهوری اسلامی و این‌جور به رهبر انقلاب طعنه می‌زند. این البته سنت تلخ تاریخ است که شهید به وصال برسد و شاهد، فحش‌خوری به غایت ملس داشته باشد.

🍃 سال هشتاد و هشت، علی مطهری ادعا کرده بود اگر امروز پدرش در قید حیات بود، خیلی زود فتنه را جمع می‌کرد. در وبلاگم و ضمن حفظ احترام شهید مطهری نوشتم: ایشان اگر خیلی اهل جمع کردن فتنه بود، فتنه‌ی زمان خودش را جمع می‌کرد بل‌که شهید آن فتنه نمی‌شد. بله دیگر! آدم را مجبور می‌کنند بنویسد که اگر بهشتی هم قرار بود تنها بر اساس حب و بغض، مطالبه‌ی ابطال انتخابات داشته باشد و خواهان این باشد که به چهل میلیون رأی خیانت شود و هنوز انتخابات تمام نشده، خود را پیروز بازی بخواند، شک ندارم خامنه‌ای با بهشتی هم همان می‌کرد که با موسوی کرد‌.

🍃 رهبر انقلاب، خواه خمینی باشد و خواه خامنه‌ای؛ آن‌جا که بحث حق مردم در میان است، با احدی تعارف ندارد. صدالبته لازم است قطار متن را بیاورم در ریل اصلی. خامنه‌ای نه فقط خمینی دیگر است بلکه بهشتی و مطهری دیگر هم هست. تو بگذار کاسبان خون این دو شهید، مدام بر مدار توَهم حرف بزنند. خامنه‌ای برای ما تکرار همه‌ی شهیدان است. بهشتی اگر بود و مطهری اگر بود، نداریم. اگر را کاشتیم و درنیامد. هم بهشتی هست و هم مطهری زنده است؛ که حیات شهید، طیبه است. خوب است آقای مهاجری بگویند که طبق کدام بخش از افکار و عقاید و رفتار و گفتار شهید بهشتی به این نتیجه رسیده‌اند که سیدالشهدای انقلاب اسلامی همان می‌کرد که موسوی کرد؟

🍃 من از قضا می‌خواهم حرف دیگری بزنم. نه بهشتی، نه مطهری، نه حتی خمینی هرگز این همه سعه‌ی صدر و صبر ایوب خامنه‌ای را نداشتند. با بهشتی بود، نه تنها موسوی همان سال هشتاد و هشت بازداشت می‌شد بل‌که قطع به یقین مدیر روزنامه‌ی جمهوری اسلامی نیز تغییر می‌کرد، چرا که در مکتب بهشتی هیچ کس برای لطمه به انتخابات و فتنه‌آفرینی حاشیه‌ی امنیت ندارد. آقایان جوری حرف می‌زنند انگار ما خشم خمینی و اخم بهشتی و تشر مطهری را ندیده‌ایم. آقای مهاجری! بهشتی تحملت نمی‌کرد؛ برو دعا کن به جان حضرت آقا.‌‌.. ./ح. قدیانی

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نفوذی منحرف کسانی هستند که شیطان بزرگ را بزک کردند

عملکرد انحرافی جریان نفوذی غربگرا

وقتی اصلاح‌طلبان چاقوی تکفیری‌ها را تیز می‌کنند

/ اعتراف دیرهنگام؛ «امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین نیست»

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.