سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / ۴۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد

۴۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد

معاون هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در بودجه عمرانی با یک مشکل و آشفتگی در زمان تحویل دولت مواجه شدیم و در کل کشور ۴ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی وجود دارد.

بوشهر، بنیامین شکوه‌فر معاون هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عدالت در توزیع امکانات و منابع را یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است بر حسب ظرفیت استان‌های مختلف، توانایی سوابق ورزشکاران منابع بر اساس عدالت توزیع می‌شود.

معاون حقوقى مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: بوشهر در رشته‌ها و حوزه‌های مختلف از ظرفیت بالایی برخوردار و سرآمد کشور است و این توانمندی وظیفه ما را صد چندان می‌کند تا با دغدغه بیشتری به استان توجه شود.

وی تصریح کرد: در بودجه عمرانی با یک مشکل و آشفتگی در زمان تحویل دولت مواجه بودیم؛ در کل کشور ۴ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد که این تعداد طرح ورزشی با بودجه فعلی ورزش و جوانان شاید حدود ۵۰ سال برای تکمیل آن زمان می‌برد اما برای تولید منابع روش‌های جدیدی برنامه‌ریزی شده است.

این مقام مسؤول گفت: امیدواریم با ظرفیت‌های موجود هر استان به ویژه بوشهر که توانمندی بالایی دارد بتوانیم با سرعت بیشتر نسبت به قبل در تکمیل پروژه‌های ورزشی اقدام کرد.

شکوه‌فر عنوان کرد: صندوق‌ مسؤولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن در استان‌ها به ریاست استانداران و در شهرستان‌ها با مسؤولیت فرمانداران راه‌اندازی خواهد شد.

معاون حقوقى مجلس وزارت ورزش و جوانان باتأکید بر راه‌اندازی صندوق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن در استان بوشهر تأکید کرد: امید می‌رود با نگاهی که استاندار بوشهر به حوزه ورزش دارند این صندوق راه‌اندازی شود و صنایع و معادن کمک کنند و در سال‌های آینده پروژه نیمه تمام نداشته باشیم.

معاون هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: بر اساس گزارش مسؤولان استان بوشهر، امروز در استان هیچ روستایی نیست که فاقد زمین چمن مینی فوتبال باشد، وجود ده‌ها زمین چمن استاندارد، سالن‌های ورزشی، خوابگاه ورزشکاران و دیگر توانمندی‌ها نشان از ظرفیت بالا است و نگاه وزیر ورزش و جوانان به استان ویژه و خاص است.

وی با بیان اینکه هزینه در حوزه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان را منع کرده است خاطرنشان کرد: در این راستا با تشویق صنایع و معادن برای کمک در حوزه ورزش قهرمانی است که کارهای خوبی تدوین و عملیاتی شده است تا ورزش قهرمانی ارتقا یابد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاریکاتور/ نه به چهارشنبه ‌سوزی

زمانی که نوجوانان و جوانان صحیح جشن گرفتن و شاد بودن را بیاموزند، خطرات و آسیب‌ها به حداقل می‌رسد

خاتمی: در انتخابات سال ۸۸ تقلبی صورت نگرفت

/ دفتر خاتمی چه چیزی را تکذیب می‌کند؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.