سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / سلام فرمانده نشان داد که ….

سلام فرمانده نشان داد که ….

سلام فرمانده نشان داد که جمهوری اسلامی با اصل هنر و موسیقی مشکلی ندارد و اتفاقا از شکل متعالی آن استفاده و حمایت می کند.
سلام فرمانده نشان داد که برای کار فرهنگی بزرگ، قرارگاه، ستاد و بودجه های آنچنانی نیاز نیست و همین که نیتت الهی باشد کافیست که خدا خودش آنرا محقق دارد.
سلام فرمانده نشان داد که دهه نودی هایی وجود دارند که در تاکنون در کوران اشتغال و ازدواج دهه شصتی ها و پدران و پدربزرگانشان فراموش شده بودند و اتفاقاً اینان اصل و اساس کار و موضوع فرهنگی هستند.
سلام فرمانده نشان داد که برای یک تجمع بزرگ مردمی، نیاز به سهیمه بندی و دستور ارگانی و سازمانی و اضافه حقوق و پاداش و … نیست، همین که مردم بدانند برنامه الهی و مردمی است، خود می آیند.
سلام فرمانده نشان داد که زبان هنر، زبان جذب است، اگر می خواهیم به دین و مذهب و ظهور جذب داشته باشیم، هنر متعالی بهترین ابزار است و هنرمند آنست که این زبان را فهم می کند و بکار می برد.
سلام فرمانده نشان داد که در پس همه نظریات جامعه شناسانه دوری مردم از حاکمیت و دین، هنوز مردم در صفی هستند که از ابتدا بودند حتی آنانی که دهه هفتاد و هشتاد و نودی هستند پیش قراولانند آنانی که اصلا صف انقلاب و جنگ را ندیده باشند تا برسد در آن ایستاده باشند.
سلام فرمانده نشان داد که مشکل از جوانان نیست که آن ترانه غربی و مستهجن را بر زبان می رانند و در همه جا تکرار، بلکه مشکل از ما بوده که شکل زیبا و متعالیش را عرضه نکردیم.
سلام فرمانده نشان داد که دختران بی حجاب و پسران بد لباس هم در فرزندان انقلابند و دل در گرو آن دارند، چنانچه حاج قاسم می گفت.
سلام فرمانده نشان داد که کار فرهنگی، کار نهادهای اجرایی نیست، باید اینان راهبری و دست گیری کنند و گروه های آتش به اختیار و مردمی اجرا
سلام فرمانده نشان داد که ورزشگاه عامل اصلی عدم حضور بانوان نبوده و محتوای شعارها و احساسات پاره ای از تماشاگران مشکل اصلی در عدم حضور آنان است که باید رفع شود.
سلام فرمانده نشان داد که امید در جامعه زنده است و آینده ای خوب آرزو و هدفی برای همگان که ظهور اصل و اساس آن و سید علی اکنون پرچمدار راهش

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

صداقت دولت سیزدهم

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی

فصل زنده شدن طبیعت و دل‌ها

حلول ماه مبارک رمضان، عید بندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.