سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / بعضی اطرافیان امام(ره) به‌خاطر مطامع دنیوی از راه امام بازگشته‌اند

بعضی اطرافیان امام(ره) به‌خاطر مطامع دنیوی از راه امام بازگشته‌اند

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: عده‌ای از اطرافیان امام خمینی(ره) به‌خاطر زراندوزی و پست و مقام از راه امام بازگشتند و در مقابل آرمان‌ها و اندیشه‌های امام ایستاده‌اند

حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی  گفت: عده‌ای از کسانی که در ابتدای انقلاب در اطراف امام خمینی(ره) بودند بعد از ارتحال ایشان رویه‌ای را در پیش گرفتند که گویی در نظرشان اندیشه‌های امام هم مُرده و دفن شده است.

وی افزود: عده‌ای از این افراد به خاطر زراندوزی و مال اندوزی نتوانستند مسیر امام خمینی(ره) را ادامه دهند و در نتیجه در مقابل اندیشه‌های ایشان قرار گرفتند.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار داشت: عده‌ای از این افراد هم که به دنبال کسب پست و مقام و جایگاه بودند به خاطر اینکه به خواسته‌هایشان در کسب پست و مقام نرسیدند در مقابل امام و انقلاب ایستادند.

نوروزی خاطرنشان کرد: بعضی از این افراد هم که دچار خودبرتربینی شده بودند، خود را در جایگاه بالاتر از مقام ولایت در شرایط فعلی می‌بینند و به این شکل، مسیر امام را ادامه نمی‌دهند.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: همین افرادی که از ابتدا در کنار امام بودند به خاطر این انحرافات در مقابل اندیشه‌ها و راه امام خمینی(ره) قرار گرفته‌اند و برای مقابله با این راه حتی با دشمنان و معاندان نیز همراهی و همکاری دارند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تلاش شهید مطهری ذخیره تمام‌نشدنی جامعه است

پای درس آقا؛ رهبر معظم انقلاب

جواب مردم به معمایی سبز

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.