سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اسارت دو نظامی ارتش انگلیس به دست نیروهای روسی در اوکراین

اسارت دو نظامی ارتش انگلیس به دست نیروهای روسی در اوکراین

دولت روسیه با نمایش تصاویر نظامیان انگلیسی دستگیر شده به «بوریس جانسون» نخست وزیر این کشور پیام داد حاضر است این دو تن را با «مدودچوک» سیاستمدار طرفدار مسکو که در اوکراین دستگیر شده، مبادله کند.
روسیه در جنگ اوکراین با 30 کشور عضو ناتو بعلاوه برخی کشورهای متحد آمریکا مثل ژاپن، کره جنوبی و.. شاخ به شاخ شده و در زمینه های مختلفِ سیاسی، اقتصادی، امنیتی، رسانه‌ای
و نظامی درگیر است. اما ناتو همیشه اعلام کرده، نیروهایش به طور مستقیم وارد این جنگ نشده اند چرا که نمی خواهند آغازگر جنگ جهانی سوم باشند. حالا دیروز روسیه اعلام کرده که دو نظامی انگلیسی را در اوکراین دستگیر کرده است. روسیه تصاویر این دونظامی انگلیسی را در تلویزیون دولتی این کشور نمایش داد و از غربی‌ها خواست این سربازان را با چهره‌های سیاسی طرفدار روسیه بازداشت شده در انگلیس مبادله کنند. به گزارش تسنیم به نقل از رویترز تصاویر منتشر شده از تلویزیون دولتی روسیا24 «شان پیر» و «آیدن آسلین» را نشان می دهد که به طور جداگانه صحبت می کنند. این دو نظامی از بوریس جانسون می خواهند به آنها برای بازگشت به خانه کمک کنند. دو نظامی انگلیس دستگیر شده در شهر «ماریوپل» کنار نظامیان اوکراین علیه ارتش روسیه می‌جنگیدند. گفتنی است هفته جاری نشریه تایمز انگلیس به نقل از افسران ارتش اوکراین نوشته بود شماری از اعضای یگان نیروی مخصوص انگلیس در اطراف کیف به آموزش نیرو‌های اوکراینی برای کار با سلاح‌های انگلیسی اهدایی به اوکراین حضور دارند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بایدن به دنبال ساقط کردن دولت نتانیاهو است

رئیس جمهور آمریکا ونخست وزیر رژیم صهیونیستی

حمله یمن به 3 کشتی آمریکا و انگلیس / کشتی انگلیسی زیر آب رفت

کشتی آمریکایی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.