سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / مرکز فرقه ضاله بهایی در اسرائیل سوخت و خاکستر شد

مرکز فرقه ضاله بهایی در اسرائیل سوخت و خاکستر شد

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از آتش‌سوزی گسترده در مقبره یکصد میلیون دلاری عبدالبهاء (عباس افندی) رهبر فرقه ضاله بهائیت که در اراضی تحت اشغال رژیم صهیونیستی قرار دارد، خبر می‌دهند. این مقبره طبق تصاویر منتشر شده کاملا نابود شده است

چند روز پیش رسانه‌های عبری زبان با انتشار تصاویری اعلام کردند که آتش‌سوزی مهیبی در عکا واقع در شمال اراضی اشغالی به وقوع پیوسته است. این آتش‌سوزی در یکی از پروژه‌های ساختمانی در داخل این باغ واقع در خیابان شالوم جلیل در شهر عکا رخ داده است.
شدت آتش سوزی به حدی بوده که مسئولین امدادی و آتش‌نشانی از ساکنان مناطق اطراف خواسته بودند از خانه‌های خود خارج نشده و پنجره‌های خود را هم باز نکنند. محل آتش سوزی باغ بهجی در شمال عکا واقع است و در آن (باب) یکی از رهبران این فرقه ضاله در آن دفن شده است. صهیونیست‌ها، فلسطین اشغالی به ویژه شهرهای حیفا و عکا را به یکی از مهم‌‌ترین مراکز تبلیغ افکار انحرافی به ویژه بهائی مبدل کرده‌اند.
پس از چند روز تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از آتش‌سوزی گسترده در مقبره یکصد میلیون دلاری عبدالبهاء (عباس افندی) رهبر بهائیت که در اراضی تحت اشغال رژیم صهیونیستی قرار دارد، خبر می‌دهند. این مقبره طبق تصاویر منتشر شده نابود شده است. صهیونیست‌ها درباره دلیل این آتش‌سوزی چیزی نمی‌گویند!

آتش سوزی مهیب در باغ بهائی‌های «عکا» در اسرائیل+ فیلم- اخبار آسیای غربی -  اخبار بین الملل تسنیم | Tasnim

و

فرارو | (ویدئو) آتش سوزی مهیب در قبر ۱۰۰ میلیون دلاری رهبر بهائیت

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.