سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / مراقب باش که آب به آسیاب دشمن نریزی

مراقب باش که آب به آسیاب دشمن نریزی

سخنی دلسوزانه با تجمع کنندگان در کف خیابان.

این روزها شاهد هستیم که عده ای از هم وطنان از صنوف مختلف؛ برای احقاق حق خود؛ راه اعتراض و تجمع و تعطیلی محل کار و حضور در کف خیابان را انتخاب کرده اند.

ضمن احترام به همه این هم وطنان. عزیز؛ استدعا دارم به این نکات توجه کنند.

دشمن از حمله نظامی به کشور ما نا امید است و برای ضربه زدن به ایران اسلامی؛ راه نافرمانی مدنی و کف خیابان را به شما پیشنهاد می دهد. آیا صلاح است به حرف دشمن گوش کنیم. ودر زمینی که دشمن طراحی کرده بازی کنیم؟؟
ممکن است شما بگوئید این کار من؛ ربطی به دشمن ندارد؛ من برای احقاق حق خود کف خیابان آمده ام. ولی آیا میدانید که دشمن تمام این اعتراضات شما را اعتراض علیه نظام و شهداء تبلیغ میکند.؟؟؟
شما که مدعی هستید حقوقتان کم است. آیا میدانید میلیونها نفر در همین مملکت؛ حقوقشان از من و شما کمتر است.؟؟ ممکن است بگوئید: خوب آنها هم کف خیابان بیایند. ولی آیا از خود پرسیده اید اگر قرار باشد همه کف خیابان بیایند کشور دچار آشوب می شود و آنگاه وضع ما بدتر از سوریه و عراق خواهد شد؟؟؟
این مشکل شما مربوط به شش ماه پیش است یا شش سال پیش؟؟ قطعا” خواهید گفت : مشکل مربوط به چند سال پیش و دولتهای گذشته است. خوب اگر اینطور است چرا این دولت را فحش می دهیم.؟؟؟
فرض کنید شما از کسی طلبکار هستید. و طلب شما را نداده و رفته. حالا یکی پیدا شده و قول داده طلب شما را بدهد. آیا اخلاقا” باید به این کس فحش داد یا به او فرصت داد.؟؟
اگر این دولت؛ دولت تنبلی بود و کار نمی کرد شاید دلیلی داشتیم که برای ایجاد تحرک و هل دادن دولت برای رسیدگی بیشتر به امور مردم؛ کف خیابان بیائیم. ولی وقتی می بینیم دولت شب و روز مشغول حل و فصل مشکلات و رسیدگی به معیشت مردم است؛ آیا انصاف است. که ما با ایجاد بلوا و آشوب در کار دولت اخلال و وقفه ایجاد کنیم.؟؟
آیا تا کنون از خود پرسیده ایم تعطیلی خود سرانه محل کار و ناراضی کردن مردم؛ علاوه بر تخلف قانونی؛ گناه است؟ براستی ما با کدام مجوز شرعی خود را مجاز به انجام آن میدانیم.؟؟؟
آیا دولت در آرامش و امنیت بهتر می تواند به امور مردم رسیدگی کند؟ یا در اغتشاش و نا امنی؟ و اگر در فضای آرام دولت بهتر می تواند مشکلات ما را حل کند. پس چرا عده ای بصورت مرموز و حساب شده؛ دائم ما را به اعتراض و اغتشاش و بعضا” دادن شعارهای هنجارشکنانه تشویق میکنند.؟؟
طبق اطلاع دقیق از گوشی و لپ تاپ تعدادی از لیدرهای دستگیر شده در این آشوبها؛ ارتباط آنها با سرویسهای جاسوسی و گروهکهای معاند ثابت شده و آنها هم به ارتباط با دشمن اعتراف کرده اند. آیا مطمئن هستید این کسی که جلو افتاده و بنام شما علیه نظام شعار می دهد و هنجارشکنی میکند.مدافع شماست.؟؟.
آیا میدانید هر نوع شعار و تجمع و اعتراض شما هرچند شما چنین قصدی نداشته باشید. توسط بوقهای رسانه ای دشمن؛ شعار علیه نظام و انقلاب و شهداء در تمام دنیا منعکس میشود؟؟
بنده که این حرفها را میزنم نه نجومی بگیرم و نه زندگی لاکچری و بالای شهری دارم. افتخار میکنم که یک بچه کشاورزم. ولی این را بخوبی میدانم که این گونه کارها موجب شادی دشمن و خشم خدا و ناراحتی شهداست. چرا که این نظام روی خون شهیدان بنا شده است. و بدون تردید آنها از تضعیف نظام و ایجاد آشوب در کشور راضی نخواهند بود. و این کار آب ریختن به آسیاب دشمن است. ای بسا در اثر دست زدن به این بلواها و آشوبها تمام اجر و پاداش چندین ساله انسان که در راه خدا و آرمانهای نظام اسلامی داشته؛ به باد فنا برود. ومصداق حبط عمل شود. که این خسارت بزرگی است.
در روایت داریم که پیامبر مکرم اسلام به ابوذر فرمود: 《 ای ابوذر اگر خواستی در امرار معاش و زندگی آرامش داشته باشی؛ اگر به بالاتر از خودت نگریستی؛ به پائین تر از خود هم نگاه کن.》 کنایه از اینکه اگر دو نفر وضع زندگیشان از تو بهتر بود؛ در مقابل چهار نفر هم وضعشان از تو پائین تر و بدتر است. پس همه را با هم ببین.
تجربه پنجاه و چند سال زندگی به من میگوید: اولا” تمام دنیا درگیر مشکلات معیشتی است. و فقط ما نیستیم. ثانیا” دنیا تا بوده همین بوده. پدران ما یک جور درگیر معیشت خود و خانواده هایشان بوده اند. ما یک جور و فرزندان ما هم یک جور. این روزها خواهد گذشت. ولی مواظب باشیم بخاطر مسائل دنیائی فردای قیامت شرمنده امام و شهیدانی مثل قاسم سلیمانی نباشیم….

قرارگاه سایبری و مجازی نواب صفوی (آرکا)

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.