سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / سپاه پاسداران ضربه‌گیر نظام است

سپاه پاسداران ضربه‌گیر نظام است

فرمانده سپاه انصار الحسین علیه السلام استان همدان با بیان اینکه سپاه پاسداران امروز با افتخار توانسته قدرت بازدارندگی را برای دشمن ایجاد کند گفت: سپاه ضربه‌گیر نظام است.

سردارمظاهر مجیدی در دیدار فعالان رسانه‌ای استان (هئیت زینبیون) به مناسبت روز پاسدار و جانباز با بیان اینکه بینش عمیق امام موجب شکل‌گیری و تاسیس سپاه و بسیج شد افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری با تیزبینی و بینش الهی مردم را پای انقلاب و نظام آوردند و این نقطه‌ قوتی برای جمهوری اسلامی است.
امروز ماموریت‌های بزرگی در سپاه تعریف شده است عنوان کرد: ملاک ما برای حرکت همانی است که امام خمینی(ره) فرمودند «هر جا دشمن از شما تمجید کرد بدانید مسیر اشتباه است و هر زمان که بر شما سخت گرفت با تمام توان ادامه دهید» از این رو امروز دشمن و در رأس آن آمریکا از سپاه پاسداران عصبانی است.
 فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج در همه ادوار خود را در کنار مردم می‌بیند یادآور شد: این اقدامات موثر در سال‌های اخیر و در جریان سیل‌های ویرانگر و همه گیری ویروس کرونا به وضوح دیده می‌شود.
وی با قدردانی از اقدام خودجوش هیئت زینبیون استان در حمایت از نیروهای انقلابی، گفت: سپاه پاسداران همیشه خود را سرباز و پاسدار انقلاب می‌داند.
مشاورعالی فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان مدیریت افکار عمومی را یکی از ضرورت‌ها برشمرد و گفت: بُرد مدیریت افکار عمومی از بُرد یک موشک هم بیشتر است و اگر این مدیریت به درستی هدایت شود بسیاری از مسائل حل می‌شود.
سردار مهدی فرجی با اشاره به اینکه امروز قدرت رسانه در جنگ اوکراین افکار عمومی جهان را در دست گرفته و آن را هدایت می‌کند تصریح کرد: رسانه نیازمند نیروهای مخلص و جهادی است و از این نیروها در نظام کم نداریم.
 غلامرضا فریدونی رئیس‌هئیت زینبیون استان همدان با بیان اینکه سپاه و بسیج توانسته با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، نظام اسلامی را در تلاطم‌ها حفظ کند افزود: نیروهای مخلص بسیجی توانستند در زمان جنگ دشمن را به عقب برانند و پیروز میدان شوند. وی با اشاره به اقدامات سازنده سپاه و بسیج در عرصه‌های سازندگی، علمی، فناوری و محرومیت‌زدایی، گفت: امروز در موضوع جهاد تبیین باز هم سپاه علمدار و پیشرو است.
سرپرست روزنامه کیهان در استان همدان وجود سرداران بزرگی همچون شهید همدانی، چیت ‌سازیان و هزاران شهید گمنام دیگر را افتخاری برای کشور عنوان کرد و افزود: اگر سپاه نباشد خلا بزرگی در انقلاب به وجود می‌آید زیرا نیروهای مومن و ولایتمدار در این نهاد مقدس خدمت می‌کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اقدامات هوانیروز سپاه برای امداد به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

سردار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران

احتمال تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران وجود دارد

سردار سرتیپ پاسدار احمد حق طلب فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.