سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / سند سلامت سپاه (بخش دوم)

سند سلامت سپاه (بخش دوم)

سند سلامت سپاه پاسداران – ۲

♦️خدمات سپاه پاسداران، آن قدر گسترده و درخشان است که فقط دشمنان زخم خورده از این خدمات می توانند آن را انکار یا وارونه روایت کنند. ایران عزیز ما در این چهار دهه، با دو جنگ بزرگ و ده ها عملیات کودتا و ترور رو به رو بوده و آن که در مقابل تمام این تهدید های خانمان برانداز، سینه سپر کرده و از امنیت و اقتدار کشور پاسداری نموده، سپاه جان بر کف بوده است.
🔹به خاطر داریم هنگامی که از سردار سلیمانی خواستند برای انتخابات نامزد شود- طبق همه نظرسنجی ها محبوبیت او در حال تصاعد به بالای 90 درصد بود- پاسخ داد “انتخابات نامزد دارد؛ من نامزد گلوله ها هستم”. همان هم شد. او و هم رزمانش، جان گرامی را فدا کردند تا آب در دل کسی در داخل کشور تکان نخورد.
♦️بدون حضور قدرت بازدارنده و مردمی سپاه، اصلا نام ایران باقی نمی ماند. چنان که شاهد قرار گرفتن نام کشورمان در لیست جنگی دولت بوش (تحت عناوین محور شرارت و جنگ جهانی چهارم) بودیم؛ تجزیه ایران به چند کشور و تبدیل آن به کشوری آشوبزده مثل افغانستان و لیبی و عراق، کمترین نقشه دشمنان ملت ایران بود که برکت جان فشانی فرزندان سپاه ناکام ماند.
🔹از طرف دیگر، بسیاری از پروژه های بزرگ عمرانی و خدمت رسانی به مناطق محروم که غالبا داوطلب نداشته، توسط قرارگاه سازندگی سپاه به اجرا درآمده است. یک نمونه درخشان، پالایشگاه ستاره خلیج فارس است که توانست کشور وارد کننده بنزین (و تحریم شده) را تبدیل به تولید کننده و صادر کننده بنزین کند.
♦️منطقا، کسانی که می خواستند با تهدید جنگی و ترور و تحریم، ملت ایران را از پا درآورند، از توانمندی سپاه پاسداران در خنثی کردن بسیاری از آن تهدید های مهیب، عصبانی باشند و بخواهند انتقام بگیرند. این انتقام اگر از طریق جنایت و ترور امکانپذیر بود، دریغ نمی کنند. چنان که درباره سردار سلیمانی مرتکب شدند.
🔹اما همان جنایتکاران و پادوهای منافق شان در داخل و خارج دیدند که ملت ایران در مراسم تشییع سردار سلیمانی، یک قیام الهی را به نمایش گذاشتند و ارادت خود به انقلاب و رزمندگان با اخلاص سپاه را به نمایش گذاشتند. بنابراین تنها حربه باقی مانده، “تحریف و ترور شخصیت” است. و این انتقام جویی را به واسطه مصادره به مطلوب فایل صوتی کذایی انجام دادند.
♦️نکته آخر اما، تاکید بر ضرورت مراقبت از اقداماتی است که زبان کوتاه معاندین را دراز، و امکان تشخیص را بر عموم دشوار می کند. چنان که امیر مومنان (ع) در خطبه ۵۰ نهج البلاغه فرمود:
🔹”لَوْ أَنَّ الْبَاطِلَ خَلَصَ مِنْ مِزَاجِ الْحَقِّ لَمْ يَخْفَ عَلَى الْمُرْتَادِينَ وَ لَوْ أَنَّ الْحَقَّ خَلَصَ مِنْ لَبْسِ الْبَاطِلِ انْقَطَعَتْ عَنْهُ أَلْسُنُ الْمُعَانِدِينَ وَ لَكِنْ يُؤْخَذُ مِنْ هَذَا ضِغْثٌ وَ مِنْ هَذَا ضِغْثٌ فَيُمْزَجَانِ فَهُنَالِكَ يَسْتَوْلِي الشَّيْطَانُ عَلَى أَوْلِيَائِهِ وَ يَنْجُو الَّذِينَ سَبَقَتْ لَهُمْ مِنَ اللَّهِ الْحُسْنى
♦️اگر باطل خالص می ماند و با حق آمیخته نمى ‏شد، راه بر حق جويان پوشيده نمى ‏ماند. و اگر حق از پوشیده شدن با باطل خاص می ماند، زبان معاندین از آن قطع مى شد. ولى پاره ‏اى از حق و پاره‏ اى از باطل گرفته و در هم آميخته مى ‏شود، پس در اين هنگام شيطان بر دوستانش مسلط مى ‏شود، و آنان كه لطف حق شامل شان شده نجات مى ‏يابند”.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

یک نیروی به درد بخور و ارزنده کشف کردم.

اسمش مهدی زین الدین است

برخی از دستاوردهای سپاه

وعده صادق

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.