سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / برخی افراد که بیانیه منتشر کردند خودشان سال‌ها قدرت را در دست داشتند

برخی افراد که بیانیه منتشر کردند خودشان سال‌ها قدرت را در دست داشتند

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان خوزستان با‌ اشاره به اقدامات برخی از منتقدین نظام اسلامی مبنی بر انتشار بیانیه‌ای در نقد عملکرد نظام گفت: برخی افراد بیانیه‌ای منتشر کردند در انتقاد به نظام که در واقع خودشان سال‌ها قدرت را در دست داشتند و عامل آن بوده‌اند. کسانی که جمهوریت نظام را برجسته می‌کنند و دم از نظام مردمی می‌زنند در سال 88 حدود هشت ماه مردم را علیه نظام به کف خیابان دعوت می‌کردند. جالب این است که همان جمهوریت به آنها رای نداد و آنها تا همین امروز هم داعیه‌دار هستند و مستی قدرت آنها را به زمین زده است.
وی با بیان اینکه منصب‌های حکومتی میدان مسابقه است و باید مراقب باشیم که در این عرصه روسفید بیرون بیاییم؛ گفت: حداقل 320 نفر از روزنامه‌نگاران فراری در زمان حاکمیت همین افرادی که امروز بیانیه صادر می‌کنند امروز در پادگان رسانه‌ای کشور در رسانه‌هایی چون بی‌بی‌سی به استخدام درآمدند و به نفع اردوگاه استکبار علیه مردم ایران قلم‌فرسایی کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد گفت: آنها با ابزار رسانه‌ای استکبار حقیقت را جابه‌جا کردند و به جای آن دروغ و تبلیغات سوء را به مردم نشان دادند تا دشمن بتواند راحت‌تر به اهدافِ شوم خود دست یابد؛ همین افرادی که تا دیروز می‌گفتند چرا ما نباید با دنیا ارتباط برقرار کنیم امروز منتقد عملکرد دولت در ارتباط با شرق هستند و می‌گویند چرا با چین و روسیه ارتباط هستید؟ آنها معتقد هستند که تنها باید با همان چند کشور سلطه‌طلب که سال‌هاست کشورهای زیادی را اسیر خود کرده‌اند و آنها را نوکر خود قلمداد می‌کنند؛ ارتباط صورت بگیرد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ما می‌دانیم که وقتی کشوری با کشور دیگر ارتباط می‌گیرد قطعاً منافع خود را در اولویت قرار می‌دهد و برای مثال کشوری همچون روسیه که دویست سال قبل دو سوم خاک ما را گرفته بود امروز مجبور است با ایران اسلامی ارتباط بگیرد و امروز نگاه استعماری ندارد. در رابطه با چین هم می‌توان ادعا کرد که تا سال 2030 به بزرگ‌ترین اقتصاد جهان تبدیل خواهد شد؛ اینها واقعیت‌هایی است که باید به آن توجه داشت. از آن جهت که شعار نه شرقی نه غربی جزو هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هرگز از شاکله نظام خارج نخواهد شد؛ قطعی است اما اینکه عده‌ای بخواهند سوءاستفاده کنند و تلاش جهادی عده‌ای تلاشگر را زیر سؤال ببرند تأسف‌برانگیز است.
به گفته وی کشور چین و روسیه با صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای و موشکی ایران نه تنها مشکلی ندارند بلکه در زمینه‌هایی همکاری می‌کنند؛ به‌دنبال روابط با حفظ منافع دو کشور هستند این درحالی است که آمریکا و چند کشور شرور چهل سال است که ایران را تهدید می‌کنند و حتی اجازه ورود دارو به بیماران خاص را هم نمی‌دهند و برای رسیدن به اهداف خود صدها شبکه ماهواره‌ای و اینترنتی راه‌اندازی می‌کنند و  ایران را بمباران رسانه‌ای می‌کنند. دانشمندان هسته‌ای ما را به شهادت می‌رسانند و با حمایت از داعش به‌دنبال تجزیه کشورهای اسلامی از جمله ایران هستند. در واقع ایجاد داعش برای متلاشی کردن ایران اسلامی هستند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اینترنشنال: کی‌روش نماینده ولی‌فقیه!

سرمربی تیم ملی ایران

گریه امام‌جمعه اردبیل برای توهین به رهبری

گریه آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل بخاطر شعار هتاکی به امام خامنه ای در خطبه های نماز جمعه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.