سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / ما تصمیم گرفته ایم، به لطف و عنایت خداوند بزرگ،نظام اسلام رسول الله  صلى الله ‏‏علیه و آله و سلم را در جهان استکبار ترویج نماییم

ما تصمیم گرفته ایم، به لطف و عنایت خداوند بزرگ،نظام اسلام رسول الله  صلى الله ‏‏علیه و آله و سلم را در جهان استکبار ترویج نماییم

امام مؤید انقلاب اسلامی،

‏در حاکمیت جمهورى اسلامى همه مصممند تا توحید ناب را در بین ملل اسلامى پیاده نمایند‏

‏به لطف خدا در حاکمیت جمهورى اسلامىِ ما اختلافى بر سر مواضع اصولى، سیاسى و اعتقادى وجود ندارد و همه مصممند تا توحید ناب را در بین الملل اسلامى پیاده نموده و سر خصم را به سنگ بکوبانند، تا در آینده اى نه چندان دور به پیروزى اسلام در جهان برسند.

ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجى و بین الملل اسلامى مان بارها اعلام نموده ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم. حال اگر نوکران امریکا نام این سیاست را توسعه طلبى و تفکر تشکیل امپراتورى بزرگ مى گذارند، از آن باکى نداریم و استقبال مى کنیم. ما درصدد خشکانیدن ریشه هاى فاسد صهیونیزم، سرمایه دارى و کمونیزم در جهان هستیم.

ما تصمیم گرفته ایم، به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظام هایى را که بر این سه پایه استوار گردیده اند نابود کنیم؛ و نظام اسلام رسول الله  صلى الله ‏‏علیه و آله و سلم– را در جهان استکبار ترویج نماییم.

و دیر یا زود ملت هاى دربند شاهد آن خواهند بود. ما با تمام وجود از گسترش باج خواهى و مصونیت کارگزاران امریکایى، حتى اگر با مبارزه قهرآمیز هم شده باشد، جلوگیرى مى کنیم.

ان شاءالله ما نخواهیم گذاشت از کعبه و حج، این منبر بزرگى که بر بلنداى بام انسانیت باید صداى مظلومان را به همه عالم منعکس سازد و آواى توحید را طنین اندازد، صداى سازش با امریکا و شوروى و کفر و شرک نواخته شود.

و از خدا مى خواهیم که این قدرت را به ما ارزانى دارد که نه تنها از کعبه مسلمین، که از کلیساهاى جهان نیز ناقوس مرگ امریکا و شوروى را به صدا درآوریم

کتاب آیین انقلاب اسلامی (ج.2)صفحه 527و528

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چرا سپهبد شهید سیدمحمد ولی قرنی در قم دفن شد؟

دستور امام  خمینی(ره) برای محل دفن شهید سید محمدولی قرنی

کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

صادق زیباکلام اسرائیل و امریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.