سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / دیدار پوتین و سگش و صدر اعظم آلمان

دیدار پوتین و سگش و صدر اعظم آلمان

⭕️ این جلسه دیدار پوتین با مرکل صدراعظم آلمان که پوتین با سگش با مرکل دیدار کرد و اونقدری که به سگش توجه داشت به مرکل توجه نمیکرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آلمان دانش آموزان را برای جنگ آماده می‌کند

وزیر آموزش آلمان

 فرانسه و آلمان و لهستان ائتلافی جدید برای ارسال تسلیحات دوربرد به اوکراین تشکیل دادند

اتحاد آلمان، فرانسه و لهستان

یک دیدگاه

  1. ورشکستگی واندیشه سیاسی:

    درجهانی زندگی میکنیم که یک سری بدعتها جای اصول حیاتی زندگی بشر راگرفته و با حاکم کردن این اصول برخود زندگی طبیعی خود را متاثر از دستخوش تحولات بنیادین مینماییم وخود را مقهور قدرتهای پوشالینی میکنیم که خود درذهن خودساختیم
    اخیر پیرو سفر اقای رییسی بعنوان رییس جمهور به روسیه و دیدارش با پوتین و حواشی آن عده ای ورشکسته که خود را مدفون شده رفتارشان میبینند برای احیای مجدد و بازگشت به افکار عمومی مردم دست به شانتازهای خبری نموده که فقط از یک بچه لوس وننر وصدالبته نافهم برمیاید نه اندیشمند سیاسی
    سوال اینجاست که چرا واکنشهای اقای پوتین درقبال اقای رییسی براتون اهمیت داره ؟
    ایا غیرازاین هست که روسی را یک ابر قدرت میدانید و رفتارش را دراینده داخلی کشور موثر میدانید ؟
    پس چرا رفتار درقبال خدا را که نمود عینی قدرت درعالم هست را به تمسخر گذاشته و نماز خواندن اقای رییسی را مضحکه کردید درحالیکه گفته شد بیش از ده دقیقه اقای پوتین صبر کردند تا اقای رییسی نماز اول وتشون را اقامه نمایند ؟
    این که ایشان ثابت کرد قدرت فقط از آن خداست ونه کد خدا خودش بهترین دیپلماسی برای اعلام موضع به ابرقدرتی مثل روسیه بود که به او بفهماند شما هر چی که هستی مقهور قدرت الهی هستی و ما با پشتیبانی الهی دراین میدان امدیم .
    نه با دیپلماسی لبخند که به اندازه عرض شانه باز باشه تا به طرف بفهمانی من از پیش باخته هستم وهیچ مبانیی برای تکیه و توانی برای مقاومت ندارم لذا مرحمت فرموده ما را بچاپید و یا هرنوع اقدام لازم دیگر ….

    ورشکستگان سیاسی چون زبان دنیا را بلد نیستند تنها با وادادگی و فروش تن و یا وطن گمان کردند میتوانند پیروز میدان دیپلماسی باشند.ذهی خیال باطل زیرا
    اولین نشانه ورشکستگی این جماعت همین است که نمیدانند میدان مذاکره همان میدان جنگ است که باید با توان وگرفتن کمک از عرصه میدان و با پشتیبانی از این قدرت بااسلحه کلام برای به هدف نشاندن مقصود خوددبخوبی و بجا استفاده کرد .
    شما این اصل اساسی دیپلماسی را با عملکرد دولت سابق یا همان ورشکستگان سیاسی مقایسه کنید تا نتیجه بخوبی اشکار گردد که دستگاه دیپلماسی دولت شیطان پرست فریدون میدان مبارزه مذاکره را با کلوپهای شبانه ومیهمانیهای آنچنانی اشتباه گرفته بودند . لذا آینگونه مستانه و بدور از عقل و شعور هزیان گویی میکنند که چرا فاصله اقای پوتین با رییس جمهور ما از یک وجب بیشتر بوده پس چرا کفن نمیپوشید درخیابان نمیریزید و بجای نماز خوندن درکاخ کرملین به این فاصله طولانی اعتراض نکردید .

    اخه یکی نیست بپرسه از اون خیابون گردی که با وزیر خارجه امریکا تو پاریس گردید چه گلی بسراین ملت زدید که از دوری با ایشان از ما فوت شده باشه ….

    بجای این حرفها برید تو اطاقتون بکارهای زشتتون فکر کنید شاید پاپا شما رو ببخشه براتون آبنبات بخره بمیکید شاید خون بیشتری توسرتون جاری بشه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.