سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / 21 مانع برای ازدواج و فرزندآوری در کشور شناسایی شده است

21 مانع برای ازدواج و فرزندآوری در کشور شناسایی شده است

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان اظهار داشت: 21 مانع برای ازدواج و فرزندآوری در کشور شناسایی شده که با شناسایی این موانع برنامه‌ریزی برای فرزندآوری و ازدواج در دستور کار قرار خواهد گرفت و تسهیلاتی برای این امر اختصاص می‌یابد.

حسين غفرانی در نشست با خبرنگاران گفت: نرخ رشد جمعیت در سال 1375 به 1.9 رسید و این روند کاهشی نرخ جمعیت تا سال 95 ادامه داشت که این عدد به 97 صدم درصد رسید و پنجره جمیعتی استان در سال 95 با جمعیت 5 میلیون و 750 هزار نفر بسته شد که با این روند در سال 1425 حدود 30 درصد از جمعیت استان اصفهان بالای 65 سال خواهند بود.
غفراني كجاني با بیان اینکه با شتابی که افزایش جمعیت را در سال 65 داشتیم به همان میزان نیز شتاب افزایش جمعیت سالمندی را در کشور خواهیم داشت، گفت: از این رو دغدغه مربوط به فروچاله جمعیتی در کشور کاملاً درست و باید در این زمینه برنامه‌ریزی جدی شود.
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال  99 حدود 56 هزار و 394  تولد ثبت شده، اظهار داشت: نسبت به سال 98 با حدود هشت درصد کاهش نرخ ولادت سالیانه مواجه شدیم و این در حالی است که در  سال 98 نسبت به سال 97 کاهش 16 درصدی تولد را در استان داشته‌ایم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

صد رحمت به توپ میرزا آقاسی..

وعده صادق

ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید

فائزه کوشکباغی هستم متولد ۱۳۷۰ وهمسرم حمید اسکندری متولد۱۳۶۴

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.