سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / رویایی صادق

رویایی صادق

به یاد شهید محمد حسین جواهری 

راوی: همسر شهید

یک رویای صادقه

 با شیوع بحران کرونا و همه‌گیری ویروس منحوس، بسیاری از  خانواده ها با شرایط سخت بیماری عزیزانشان و مشکلات سخت درمان روبرو شدند. بنده و دو فرزندم هم به رغم رعایت همه نکات بهداشتی، مستثنی نماندیم و مبتلا شدیم.

از میان ما دخترم زهرا حالش وخیم  و وخیم تر شد به نحوی که در مشورت با چندین پزشک مراجعه به بیمارستان را ضروری دانسته و خط درمانی را تجویز کردند که عوارض سنگینی داشت. در همان روزی که با نگرانی تمام می خواستیم عازم بیمارستان شویم، به طور ناگهانی با متخصص دیگری مرتبط شدیم که شیوه درمان دیگری را توصیه کرد و در حالی که هنوز داروهای جدید مصرف نشده بود، در همان روز به طور معجزه آسایی حال دخترم رو به بهبودی نهاد   

 آنچه رخ داده بود عنایت خداوندی بود که به دست پدر شهیدش رخ داده بود، چرا که شب قبل ، یکی از دوستان مومنه رویایی صادقه ای دیده بود و برایم چنین تعریف کرد: 

     *” ..دیشب از شب تا نزدیک سحر به فکر شما و نگران حال و روزتان و شرایط بیماری شماها به خصوص زهرای نازنین بودم…. تا این که خوابم برد در خواب دیدم یک آقای دکتری که لاغر و سبزه رو بود آمد به طرف زهرا جانم و به ایشون گفت دخترم شما هیچ مشکلی ندارید .

فقط این چند تا قرص را باباتون از کربلای عراق دادن بدم به شما و خیلی هم پدرتون خیالشون راحت شده بابت شما که این قرص ها را تونستن برای شما تهیه کنند، … در این هنگام چهره معصوم زهرا را دیدم که بسیار نورانی و درخشان بود ….  آن آقا ادامه داد پدرتون گفتن به برادرتان{ آقا مهدی} سلام مخصوص برسانید.

سفارش کرد هوای مادرتون را داشته باشید و قدر مادرتون را بدونید ….بعد اضافه کرد پدرتون خیلی به مادرتان ارادت و علاقه داره.

با ایشون تماس می گیرند و سفارش کرد که به سایر دوستان هم بگید که هوای مادرتون را داشته باشند…. در همان عالم خواب یه دفعه دیدم یک نفر عین خود خود ِخود ِخدا بیامرز ( برادر عزیزم آقای حسین جواهری) از کنار سیم های خار دار رد شد و گفتن: سلام آبجی ،خوبید؟

اگه اومدم تهران حتما با بچه ها و مادرشون میاییم دیدنشون( یعنی شما)…خلاصه یک مرتبه از خواب  بیدار شدم ، از شدت هیجان سرا پا ایستادم . در فکر فرو رفتم که این جریان چی بود؟؟؟؟ چه اتفاقی افتاده؟*

به او مژده ی شفا یافتن زهرا را دادم. خیلی خوشحال شد. 

آری پدر شهیدش به اذن خدا جان فرزندش را نجات داده بود.

⚘ *شهیدان زنده اند، الله اکبر* ⚘

┄┅═✼✿‍✵✵✿‍✼═┅┄

شادی روح پاک شهید محمد حسین جواهری صلوات

فرستنده: خانواده معزز شهید محمد حسین جواهری

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تکبیر حاج قاسم … الله اکبر الله اکبر

ويدئو/ الله اکبر شهید سلیمانی

ندای الله اکبر در آسمان سراسر کشور طنین‌انداز شد

طنین انداز شدن بانگ الله اکبردر آسمان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.