سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / نماینده صهیونیست‌ها گزارش سازمان ملل را پاره کرد

نماینده صهیونیست‌ها گزارش سازمان ملل را پاره کرد

نماینده رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، گزارش شورای حقوق بشر این سازمان را که به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرده بود، پاره کرد.

رژیم صهیونیستی از زمان شروع حیات جعلی اش هیچ‌گاه به قوانین بین‌المللی توجهی نکرده است. اخیرا شورای حقوق بشر سازمان ملل گزارشی از جنایت‌های اسرائیل در فلسطین را مستند کرده و این مسئله زمینه را برای فشار بر این رژیم مهیا کرده بود که با واکنش غیر متمدنانه نماینده اسرائیل در سازمان ملل مواجه شد.
«گیلعاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی روز جمعه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، ضمن پاره کردن گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل، گفت که جای این گزارش در زباله است. بر اساس گزارش روزنامه «یدیعوت احارونوت»،‌این رویداد در جریان نشستی اتفاق افتاد که عصر جمعه در مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شد.
اردان به شدت به گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل که در آن از رژیم صهیونیستی انتقاد کرده بود، حمله کرد و گفت: «شورای حقوق بشر از 15 سال پیش که تاسیس شده در 95 قطعنامه به اسرائیل حمله یا انتقاد کرده حال آنکه طی این مدت 142 قطعنامه علیه دیگر کشورهای جهان صادر کرده است.» وی در ادامه سخنرانی خود با پاره کردن گزارش سالانه شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت: «جای این گزارش تحریف شده یک طرفه، سطل زباله است.» اردان در بخش دیگری از سخنانی خود گفت که این گزارش حملات حماس و موشک‌هایی که به سوی اسرائیل شلیک می‌کند را نادیده گرفته است. در گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل به جنایت‌های رژیم صهیونیستی از جمله شهرک‌‌سازی‌ها و اوضاع حقوق بشر در کرانه باختری و بلندی‌های اشغال شده جولان و همچنین حق تعیین سرنوشت فلسطینی‌ها اشاره شده است.
از سوی دیگر، «اسماعیل هنیه»، رئیس‌دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار پاره‌کردن توافقنامه‌های عادی‌‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی شد و تاکید کرد که تلاش‌های این رژیم برای نفوذ به منطقه، هرگز منجر به تغییر درک و آگاهی ملت‌های منطقه نخواهد شد. به گزارش مرکز رسانه‌ای فلسطین، اسماعیل هنیه در سخنانی در اولین اجلاس جنبش ملی الجزایر که در حمایت از تلاش‌ها برای مقابله با نفوذ رژیم صهیونیستی در قاره آفریقا برگزار شده بود، تصریح کرد که موج عادی‌‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی به پایان نزدیک شده و این رژیم هرگز نمی‌تواند بیش از این در منطقه نفوذ کند. هنیه اظهار داشت که مسئله فلسطین همچنان در ذهن و وجدان ملت‌های منطقه جای دارد و آنها نسبت به آینده این قضیه اطمینان دارند. وی اشاره کرد که عادی‌‌سازی روابط با تل‌آویو به هیچ وجه به نفع قضیه فلسطین و قدس نخواهد بود.
رئیس‌دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین از موضع الجزایر که در کنار بسیاری از کشورهای دیگر در مقابل هرگونه مشروعیت‌ بخشی به رژیم صهیونیستی و عضویت آن در اتحادیه آفریقا ایستاده، تقدیر کرد.

رئیس‌دفتر سیاسی جنبش حماس «نبرد شمشیر قدس» را عامل یکپارچه کردن ملت فلسطین و برهم زننده تئوری امنیت رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چفیه، نماد مقاومت جهانی جنبش حلال زادگان

ويدئو/ شاید ما افق دید رهبر انقلاب را نمی‌دیدیم

تصویب پیشنویس عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل

مجمع عمومی سازمان ملل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.