سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / آمریکا در تله ایران وچین

آمریکا در تله ایران وچین

آمریکا میگه منتظریم ایران به مذاکرات برگرده؛ اروپا هم همین حرف رو تکرار میکند؛ روسیه هم همینطور؛ اما حواستون هست چینی ها فعلا هیچی نمیگویند!؟
از زمانی که آمریکا در تلاش برای مهار چین بوده، چین به طور شگفت انگیزی قوی تر شده است. بررسی وضعیت اقتصادی چین و آمریکا حکایت از اون داره که آمریکا در مهار چین شکست خورده حالا چین برای اینکه تمرکز آمریکا برای مهار خودش رو ازبین ببره، داره نفت ایران رو خوب میخره وتحریم ها رو زیر پا میگذاره
ایران هم برای اینکه دست بالا داشته باشه تو مذاکرات ترجیح میده زمان بیشتری آمریکائی ها رو در انتظار نگه داره وحتی امیرعبداللهیان میگه ” آمریکا اگه میخواد حسن نیت نشون بده ۱۰ میلیارد دلار از پول های ایران رو آزاد کنه و یا نشانه ای از جدی بودن رو بروز بده .
آمریکا هم از کره خواسته همکاری با ایران رو( طلب ۷ میلیاردی) و شرکت ماموت رو هم دیروز از تحریم خارج کرده اما این هم کفایت نمیکنه ! آمریکا تو موضوع مذاکرات گیر کرده مایله زودتر موضوع برجام رو جمع کنه واز عراق وسوریه و خاورمیانه خارج بشه و بره سراغ مقابله با چین و ایران هم فرصت رو مغتنم شمرده داره دست بالا رو تو مذاکرات برای خودش مهیا میکنه.
حالا امروز وزیر خارجه برای دومین باررفته سوریه ، منتظرباشید، دقیقا اصرار خواهد کرد روی خروج آمریکائی ها،از سوریه وعراق
الغرض اوضاع دقیقا شبیه قبل از انتخابات سال ۸۸ شده، که اوباما آماده امتیاز دادن به ایران بود، اما متاسفانه دقیقه آخر پاس گل طلائی رو میر حسین خائن و اصلاح طلبان افراطی با ایجاد اغتشاشات به آمریکا دادند و اینهمه خسارت به مملکت وارد کردند.
اما امروز هم روزنامه های زنجیرهای همراه و هم زبان با آمریکا اصرار به برگشت سریعتر به مذاکرات رو دارند، وسعی میکنند افکار عمومی رو هم به اعتراضات و حتی اغتشاشات خیابانی تحریک کنند .
احتمالا آمریکائی ها منتظر یه پاس طلائی دیگه از مدعیان اصلاحات یا خدای نکرده یه خبط و خطا و احیانا خرابکاری تو صنعت هسته ای وشاید تحریک آذربایجان از طرف صهیونیست ها هستند تا موازنه تغییر کنه وایران با دست خالی بره مذاکرات (که ان شاءالله تیر شون به سنگ میخوره).

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سرکوب، بازداشت و زندان وضعیت مشترک دانشجویان در اروپا و آمریکا

پرچم فلسطین

پرچم فلسطین به جای آمریکا در دانشگاه پورتوریکو

دانشجویان دانشگاه پورتوریکو، در حمایت از فلسطین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.