سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / رهبر انقلاب: بازگشت مقتدرانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش را از مأموریت خطیر دریانوردی تبریک می‌گویم

رهبر انقلاب: بازگشت مقتدرانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش را از مأموریت خطیر دریانوردی تبریک می‌گویم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تبریک بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از مأموریت تاریخ‌سازِ دریانوردیِ پهنه‌ اقیانوس اطلس، از فرمانده و یکایک کارکنان آن قدردانی کردند.

درپی بازگشت مقتدرانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مأموریت دریانوردی پهنه‌ اقیانوس اطلس، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پیامی این موفقیت را تبریک گفتند.

رهبر انقلاب: بازگشت مقتدرانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش را از مأموریت خطیر دریانوردی تبریک می‌گویم

پیام فرمانده معظم کل قوا که به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد، به این شرح است:

بسمه تعالی

بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مأموریت خطیر دریانوردی پهنه‌ی اقیانوس اطلس را که برای اولین بار در تاریخ دریانوردی کشور انجام شده است، تبریک می‌گویم.

امروز بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران با کارکنان بصیر، غیور و خستگی‌ناپذیر خود در صحنه حاضر است و آماده‌ی مجاهدت در راستای اهداف بلند انقلاب شکوهمند اسلامی می‌باشد. این توانمندی‌ها را حفظ کنید و ارتقاء دهید.

مراتب تشکر و قدردانی اینجانب را به فرمانده و یکایک کارکنان عزیز ناوگروه و دست‌اندرکاران برسانید.

 

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با کارکنان ناوگروه ۷۵

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با کارکنان ناوگروه ۷۵

امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در ناوگروه ۷۵ این نیرو مستقر در آب‌های خلیج فارس با فرماندهان و کارکنان این دو شناور دیدار و از افتخارآفرینی آنان تقدیر کرد.

همزمان با ورود هفتادو پنجمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به آب‌های سرزمینی، صبح امروز امیر دریادار ایرانی توسط بالگرد هوادریای این نیرو بر روی عرشه ناوبندرمکران و ناوشکن تمام ایرانی سهند حضور یافت و با فرماندهان و کارکنان این دو  شناور دیدار و گفتگو کرد.

امیر دریادار ایرانی ضمن خداقوت به همه کارکنان ناوگروه و تقدیر از روحیه خستگی ناپذیر هم‌رزمان خود گفت: ملت ایران هیچ گاه این افتخار ملی و افزودن برگ زرین دیگری بر افتخارات نیروی دریایی ارتش و ایران سربلند اسلامی، توسط شما دریادلان ارتش را فراموش نخواهند کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه در این ماموریت بزرگ، خوداتکایی به دانش جوانان ایرانی و استفاده از ناوشکن تمام ایرانی سهند از نکات بارز و ارزشمند بود، گفت: اعتماد به نفس و خودباوری،  تعهد و تخصص و ولایت مداری کارکنان این نیرو  موجب شد به رغم همه تهدیدها و تحریم های ظالمانه دشمنان ، این حضور غرور انگیز در تاریخ ثبت شود و خشنودی مردم عزیز و تحیر و هراس دشمنان ما از این حضور راهبردی را رقم زند.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از  تجربیات ارزشمند اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی این ماموریت افزود: ان شاالله این حضور تعیین کننده در اقیانوس ها و تقویت تعاملات جهانی، تحت رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر از خانواده کارکنان که بیش از ۴ ماه،  دوری از همسران خود را برای اجرای ماموریتی  بزرگ، تحمل کردند افزود: بدون تردید نیمی از موفقیت شما مرهون صبر و همراهی و حضور مردانه همسران و خانواده بزرگ و نجیب شما بوده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دیدار نیچروان بارزانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب

رئیس اقلیم کردستان عراق

کمک ۲۴۰جنگنده آمریکا و ناتو به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.