سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / وبینار کوچینگ تندخوانی فانتوم؛ دوشنبه ۲۲ شهریور ساعت ۱۹

وبینار کوچینگ تندخوانی فانتوم؛ دوشنبه ۲۲ شهریور ساعت ۱۹

 

دوشنبه ۲۲ شهریور ساعت ۱۹

https://evnd.co/4VS8r

 

 

هر خواندنی، با درک مطلب و به خاطرسپاری همراه نیست!

اهمیت کتاب و کتابخوانی بر کسی پوشیده نیست. همه ما در هر سن و جایگاهی که باشیم کتاب‌هایی داریم که علاقه داریم بخوانیم. هرچند در ایران تعداد افراد کتاب‌خوان بسیار کم است (حدود ۲% جامعه کتاب‌خوان هستند!) و وقتی در سطح کلان و ملی به این موضوع نگاه کنیم؛ این خبر بسیار ناگوار و دردآور است. اما همین موضوع می‌تواند فرصتی برای افراد باهوش باشد. شما با یادگیری تندخوانی فانتوم از خواندن کتاب‌هایتان لذت می‌برید و در زمان بسیار کوتاه می‌توانید به یک متخصص در حرفه خود تبدیل شوید. (توجه داشته باشید که درآمد متخصصین در یک حرفه تقریبا ۱۰ برابر افراد معمولی در همان حرفه است).

 

در مورد تفکر خلاق چه می دانید؟

 

تندخوانی با سرسری خواندن فرق دارد!

برخی افراد به اشتباه فکر می‌کنند منظور از تندخوانی، سریع خواندن و عبور از مطالب، بدون فهم آنها است! اگر این طور باشد اصلا چرا کتاب بخوانیم؟ پس علاوه بر افزایش سرعت مطالعه باید درک مطلب کامل داشته باشیم و در مواقع لازم بتوانیم مطالب خوانده شده را به یاد بیاوریم. تنها در این صورت است که می‌توانیم از تندخوانی برای مطالعه درسی و تخصصی استفاده کنیم. تندخوانی متدی است که اگر آن را ناقص و یا اشتباه یاد بگیرید نه تنها برایتان کاربردی ندارد بلکه شما را نسبت به مطالعه و کتاب دل‌زده و بی‌علاقه می‌کند. متد فانتوم به گونه‌ای طراحی شده است که بهترین تجربه یادگیری را برایتان رقم بزند.

 

 

با روش صحیح مطالعه آشنا شوید.

این وبینار چه کمکی به شما می‌کند؟

در تندخوانی با متد فانتوم، علاوه بر افزایش سرعت مطالعه، تمرکز حواس شما افزایش می‌یابد و حافظه‌تان تقویت می‌شود. تندخوانی فانتوم از ضروری‌ترین مهارت‌های یک انسان فوق‌پیشرفته و امروزی است. مهارتی که تمام انسان‌های موفق برای ورود به سال ۲۰۲۵ که سال مافوق سرعت نامیده می‌شود، به آن نیاز دارند. هدف از تندخوانی با متد فانتوم این است که بدانیم مغز ما چگونه بهتر یاد می‌گیرد؟ شما در این وبینار آموزشی یاد می گیرید که چگونه

 

“سریع‌تر بخوانید، دقیق‌تر بفهمید و اطلاعات را سریع‌تر به خاطر بیاورید.”

اگر همیشه از حجم زیاد مطالب و کمبود وقت رنج می‌برید. اگر کتاب‌های زیادی هستند که آرزو دارید بخوانید، اگر سرعت پایین مطالعه و حواس‌پرتی کلافه‌تان کرده است و اگر بعد از چند روز برخی از مطالب را فراموش می‌کنید، بدون شک لازم است یک تحول سریع در روش مطالعه خود ایجاد کنید. وبینار تندخوانی فانتوم بهترین فرصت برای این تحول است!

در این وبینار چه موضوعاتی تدریس می‌شود؟

–        چگونه باهوش‌تر شوید؟

–        چگونه حافظه قوی داشته باشید؟

–        چگونه به روش صحیح مطالعه کنید؟

–        چگونه تمرکز حواس خود را افزایش دهید؟

–        چگونه سرعت مطالعه خود را با حفظ درک مطلب، 4 برابر کنید؟

–        چگونه در کنکور یا آزمون‌های مهم، نتیجه دلخواه را کسب کنید؟

اگر کتاب خواندن و مطالعه کردن را یک تصمیم و عادت درست می‌دانید با ما همراه شوید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، جدیدترین روش‌های مطالعه صحیح، بهترین تکنیک‌های تقویت حافظه و تمرکز حواس را بیاموزید.

سه‌شنبه ۹ شهریور ساعت ۱۹:۰۰

https://evnd.co/TG8Il

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

وبینار رایگان کوچینگ تندخوانی فانتوم/ سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲

وبینار رایگان کوچینگ تندخوانی فانتوم/ سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲

آموزش تندخوانی/ راهکار کاهش استرس

راهکار های شدنی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.