سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / دکتر سجادی روح ورزشکاری و جوانمردی دارد

دکتر سجادی روح ورزشکاری و جوانمردی دارد

 علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی در خصوص حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: من شخصاً خیلی آقای سجادی را نمی‎ شناسم، اما می‌دانم که زمانی یکی از ورزشکاران سرشناس کشور در رشته دو و میدانی بوده است و در آن سال‌های فعالیت، مدال‌های درخشانی هم برای کشور به ارمغان آورد.
وی افزود: آقای سجادی در کارنامه مدیریتی‌اش، سابقه معاون وزیر ورزش و جوانان را هم داشته است و باید او را به معنای واقعی، فردی از بدنه ورزش دانست. ایشان اگر به وزارت ورزش و جوانان برسند، اولین وزیری خواهند بود که در سطح قهرمانی هم ورزشکار بوده است و این موضوع می‌تواند اتفاق مبارکی باشد و ما هم در حد توان خود، ایشان را حمایت خواهیم کرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: فردی که در بالاترین سطح ورزشکار بوده، حتماً روح ورزشکاری و جوانمردی را هم دارد و می‌تواند با این روحیه، برای مردم کشورش و مخصوصاً جوانان باعث و بانی خیر باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: من از آقای سجادی، توقع و انتظار دارم که تک بعدی فکر نکند و حتماً برای حوزه جوانان که مسائل مهمی مثل ازدواج و اشتغال در آن مستتر است، برنامه هدفمند و اجرایی داشته باشد.

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.