سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / «نذر خون» کارکنان هنگ مرزی اترک گنبدکاووس

«نذر خون» کارکنان هنگ مرزی اترک گنبدکاووس

سرهنگ محمدباقر نجفی‌نژاد در گفت و گویی با خبرنگار در گرگان اظهار کرد: با توجه به فضاهای محدود و افزایش تعداد و افراد برای واکسیناسیون و با همکاری مرکز بهداشت و تعامل فرماندار شهرستان سالن مدائن شهرستان گنبدکاووس به عنوان مرکز واکسیناسیون انتخاب و ظرف ۴۸ ساعت توسط کارکنان و نیروهای هنگ مرزی اترک شهرستان راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: با افزایش تعداد مرکز تجمعی واکسیناسیون مراحل زدن واکسن سریع‌تر و تجمع  افراد در این مراکز کمتر خواهد شد.

فرمانده هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از امروز این مرکز در دو شیفت و با ۱۵ پزشکیار هنگ مرزی آماده انجام واکسیناسیون افرادی است که نوبت واکسن آنها طبق جدول زمان‌بندی مشخص شده است.

وی ادامه داد: این مرکز بیاد شهید سرهنگ نبی‌الله خطیری نامگذاری شده و در آن واکسن‌های از نوع «سینوفارم» و «برکت» ترزیق می‌شود.

نذر خون کارکنان هنگ مرزی «اترک» شهرستان گنبدکاووس

نجفی‌نژاد با اشاره به فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: با توجه به ایام سوگواری امام حسین (ع) و کمبود ذخایر خونی در استان و شهرستان تمامی کارکنان هنگ مرزی «اترک» به عنوان نذر خون در سازمان انتقال خون شهرستان حضور یافته و نسبت به اهدای خون خود اقدام کردند.

وی بیان کرد: امید داریم بتوانیم با چنین اقداماتی ضمن کمک به بخش درمان در حفظ سلامت شهروندان سهیم باشیم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

عزاداری هیئت سیار مقابل منزل شهید مدافع حرم

عزاداران هیئت رزمندگان اسلام شهرستان گنبدکاووس عزاداری محرم خود را در مقابل درب منزل شهید مدافع حرم «علیرضا صفرپور جاجرمی» برگزار کردند.

کمک‌مومنانه| توزیع 3000 بسته معیشتی توسط نیکوکار گنبدی/ ثروت یک امتحان بزرگ الهی است

نیکوکار و خیر گنبدی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا اطعام حسینی را به بسته‌های معیشتی تبدیل کردیم، گفت: ماه محرم به همه ما درس کرامت و بزرگی می‌دهد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.