سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / ️عزادار شدن آمریکا و انگلیس !

️عزادار شدن آمریکا و انگلیس !

🔺بالاخره حسن روحانی رفت . رئیس جمهوری که هشت سال تمام ، گوش به فرمان آمریکا و انگلیس بود و منافع و امکانات کشور را در پای اهداف استعماری آنان قربانی کرد .

🔺 وی مأموریت داشت تا جمهوری اسلامی ایران را آنچنان تضعیف کند تا تسلیم خواسته های نامشروع آنان شود .

🔺 ضربات و صدمات گسترده اقتصادی ، علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی ، امنیتی و اطلاعاتی که وی به کشور وارد کرد ، در طول چهار دهه گذشته بی سابقه یا کم سابقه بود .

🔺 نفوذ جاسوسان آمریکایی ، انگلیسی و اسرائیلی در این هشت سال ـ که تا نهاد ریاست جمهوری نیز نفوذ کرده بودند ـ شگفت انگیز بود .

🔺حسن روحانی طبق دستورالعمل آمریکایی ها ، بارها تلاش کرد تا کشور را به آشوب و اغتشاش بکشاند . در این رابطه ، از سال 96 تورم شدید و گرانی های گسترده و روزانه اغلب کالاهای مورد نیاز مردم را در دستور کار خود قرار داد .

🔺 قرار بود که در سال 96 یک آشوب گسترده در کشور راه بیفتد اما صورت نگرفت . سال 97 با چوب حراج زدن به دهها میلیارد دلار ارز موجود در خزانه بانک مرکزی و نیز دهها تن طلای موجود در بانک مرکزی ، و به سقوط کشاندن عمدی ارزش پول ملی ، قرار بود با هماهنگی دولت آمریکا ، یک آشوب گسترده کلید زده شود ، اما باز هم این توطئه شان ناکام ماند . در سال 98 با افزایش سه برابری قیمت بنزین طی یک شب ، تلاش کردند تا کل کشور را به آشوب و اغتشاش بکشانند اما باز هم علی رغم خسارات و تلفات زیادی که به بار آمد ، با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری ، به هدف شوم خود نرسیدند .

🔺حسن روحانی طی هشت سال گذشته عمداً به تمام تذکرات و هشدارها و دستورات مقام معظم رهبری در زمینه راه اندازی اینترنت ملی و مدیریت فضای مجازی ، بی اعتنایی کرد و فضای مجازی کشور را عملاً در اختیار آمریکا و اسرائیل قرار داد .

🔺طی هشت سال گذشته ، مذاکرات هسته ای که در واقع صرفاً برای پذیرش متن تهیه شده توسط آمریکا و اسرائیل بود ، باعث خسارات وسیع و گسترده ای به صنعت هسته ای کشور و بسیاری از صنایع و علوم مرتبط با آن گشت .

🔺علی رغم وعده های متعددی که روحانی برای لغو کلیه تحریم ها در سال 94 و بازگشت کلیه پول های بلوکه شده ایران در خارج و شکوفایی اقتصادی کشور داده بود ، هیچ کدام از آنها محقق نشد و وضعیت به مراتب بدتر از گذشته شد .

🔺حال ، دوره رئیس جمهوری که هشت سال خالصانه در خدمت آمریکا و انگلیس بود ، به پایان رسید و آنان عزادار شده اند !

🔺آنان می دانند که به حول و قوه الهی ، دوره عزت و افتخار و اقتدار و شکوفایی جمهوری اسلامی از امروز شروع خواهد شد و به زودی فاتحه کلیه منافع نامشروع آنها در ایران و منطقه خوانده خواهد شد . ان شاءالله .

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاریکاتور/ خیزش و همبستگی مردم جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه

هزاران نفر از مردم دنیا در همبستگی با دانشجویان آمریکایی

از دانشگاه شریف و تهران تا‌ هاروارد و MIT

تظاهرات دانشجویان آمریکایی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.