سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / قیمت مرغ هر چه بالا برود روی صاحبان ثروت هزاران میلیاردی تاثیری ندارد

قیمت مرغ هر چه بالا برود روی صاحبان ثروت هزاران میلیاردی تاثیری ندارد

در یک کلام رئیس جمهور باید مانند شهید سلیمانی باشد. در مکتب حاج قاسم باشد. نه در مقابل این مکتب. ما باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که در درون مردم باشد و به مردم خدمت کند.

در آستانه آغاز ثبت نام از داوطلبین ریاست جمهوری، سید محمود نبویان نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار یک فیلم، از آیت‌الله رئیسی به‌عنوان کسی یاد کرد که می‌تواند وضعیت اسفبار امروز کشور را که نتیجه عملکرد دولت تدبیر است، بهبود بخشد و از وی دعوت کرد تا در برای ریاست جمهوری کاندیدا شود.

 

دانلود فیلم 

محمود نبویان گفت: ما انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و باید توجه کنیم که به دنبال انتخاب چه کسی هستیم. زیرا بسیار مهم است. با توجه به اینکه قدرت اصلی در دست دولت است؛ یعنی حدود 90 درصد اختیارات کشور کاملاً در اختیار دولت است. آموزش و پرورش و بخش کشاورزی کشور گرفته تا صنایع و معادن کشور دست دولت است. بخش اقتصادی و سیاست گذاری اقتصادی و همینطور فروش نفت در اختیار دولت قرار دارد.

وزارت خارجه، وزارت کشور و تعیین و نصب فرمانداران و استانداران همگی در اختیار دولت است. بودجه کشور و کیفیت هزینه کرد آن هم در اختیار دولت است.

وی ادامه داد: شما اصلاً نمی توانید در این امور دخالتی داشته باشید و فقط دولت است که این کارها را انجام می‌دهد. هیچ کس در کشور به اندازه دولت و رئیس جمهور اختیار ندارد. پس باید در انخابات ریاست جمهوری پیش رو، فردی را انتخاب کنیم که لیاقت داشته باشد سرنوشت کل کشور را به دستش بدهیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور باید فردی صادق باشد و دروغ نگوید. این خیلی مهم است. نتیجه انتخاب رئیس جمهور دروغگو را اکنون در کشور می‌توانیم ببینیم.

وی ادامه داد: وضع کنونی مردم واقعاً خیلی جای شرمندگی دارد. فردی که قرار است رئیس جمهور شود، نباید اهل اختلاس باشد. خودش، اطرافیانش، برادرش، برادر معاون اولش نباید اختلاسگر باشند.

نبویان در ادامه گفت: کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود، باید فردی باشد که اهل فتنه نباشد و به رای مردم احترام بگذارد. خیلی از آنهایی که در فتنه 88 نُه ماه کشور را به آشوب کشیدند، اکنون جزو مسئولین کشور هستند. طبیعی است که این افراد برای رای مردم اعتباری قائل نخواهند بود. باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که از جنس مردم باشد. سطح زندگی‌اش هم سطح زندگی مردم باشد و درد مردم را درک کند.

این نماینده مجلس گفت: من از شما سوال می‌کنم؛ وقتی یک فرد هزار میلیارد سرمایه دارد، مرغ باید کیلویی باید به چه قیمتی برسد تا او دردش بیاید؟

رئیس جمهور نباید اهل تکبر باشد. به مردم و نخبگان کشور اعتماد داشته باشد. متاسفانه دولت فعلی به نخبگان جوان کشور توجهی ندارد. قائل به مدیریت جهادی و مردمی باشد. ریشه حل مشکلات را در داخل کشور ببیند.

وی ادامه داد: افتخار مسئولین و رئیس دولت نباید عکس گرفتن در کنار یک هواپیمای ساخت خارج باشد و تولید داخل برایشان اهمیتی نداشته باشد. رئیس جمهور ملت باید به مردم اعتماد داشته باشد. نه به دشمنان مردم. مومن و خدا ترس باشد و مسئولیت را راهی برای پر کردن جیب خود نداند.

نبویان گفت: در یک کلام رئیس جمهور باید مانند شهید سلیمانی باشد. در مکتب حاج قاسم باشد. نه در مقابل این مکتب. ما باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که در درون مردم باشد و به مردم خدمت کند.

وی در پایان با دعوت از آیت الله رئیسی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظر بنده و خیلی از دوستان و احتمالاً مردم، تنها کسی که در بین کاندیداهای احتمالی، از این ویژگی ها برخوردار است، آیت الله رئیسی است. ما از ایشان تقاضا می‌کنیم که بیاید و کشور را از این وضعیت اسفباری که دولت متکبر، اشرافی و غیر مردمی برای مردم رقم زده است، نجات دهد انشاءالله. با همت مردم و تاییدات خدای متعال. منتظریم که آیت الله رئیسی بیاید و برای انتخابات ثبت نام کند و انشاءالله در رفع مشکل کشور موثر باشد. همه باید با حضور در انتخابات، در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشیم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آمریکا ثروت ملت ها را غارت و تصرف می کند

رهبر جنبش انصارالله یمن

دو قسمت خطرناک مرغ برای سلامتی کدامند؟

پوست و جگر مرغ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.